לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד לא נשוי


מחפש בת-זוג מלאה ומאוד נשית למטרה רצינית בלבד (עוד על הנושא במאמרים שבצד ימין מתחת לכותרת "מומלץ לקרא"). בגלישה מסלולרי נא לבחור בגירסה הלא-סלולרית(!) כדי לראות הבלוג נכון. הדוא"ל שלי לפניות: [email protected]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2007

מה אני מחפש אצל בת-זוגי?


(הערות: א. הקטע הזה אמנם נכתב במקור באפריל 2007, אבל הוא מעודכן גם לעכשיו אפריל 2024, (אני משתדל לעדכן אותו בתחילת כל חודש) למשל עידכנתי את הגיל שלי וכד'. ב. למרות שאין כאן, לדעתי, תוכן מיני (או לפחות כזה בוטה. מעבר אולי להתייחסות לגודל חזה, אגן ונושא הבתולים), ליתר זהירות, התוכן כאן פונה לקהל +18. ג. כתובת הבלוג המתעדכן (למי שהגיע/ה לכאן מחוץ לבלוג) היא:
http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=410402
)

 

פרולוג

הנה ראשית מה שאני מחפש בבת-זוג בשלוש מילים: בחורה מאוד נשית! (כמו שאני (סובייקטיבית) מגדיר את המושג הזה). אגב אם את לא מתאימה (מה שסטטיסטית הכי סביר...) לתיאור המבוקש, אבל את מכירה מישהי שכן, לא אתנגד (אפילו אשמח!) אם תפני אותה לכאן (האי-מייל שלי לפניות: [email protected]. בגלישה לדף הזה מנייד נא לבחור בגירסה הלא-סלולרית כי לפעמים יש בעיה עם הגירסה הסלולרית).

 

[עריכה 11/20] החלטתי להוסיף את האיור/ציור הבא (שאני משתמש בו בפוסטים) לצורך הפשטות/מהירות/נוחות...:

מכיון שהתיאור נהיה די ארוך (הוספתי עם הזמן עוד ועוד..), החלטתי לתת גירסה מקוצרת (לחסרות הסבלנות(?). סבלנות, אגב, זו תכונה שחשובה לי אצל בת-זוג) ורק אח"כ את הגירסה הארוכה והיותר מפורטת (למי שרצינית (ומתאימה, לכאורה) אני ממליץ לקרא את הכל). אני מתנצל מראש אם התיאור נראה מעט גרפי (ע"ע חזה/אגן) או "טכני" שכזה. זו לא הכוונה, אני משתדל לפרט מה -שבין היתר- חשוב לי:

 

גירסה מקוצרת

אני מחפש (למטרה רצינית בלבד!) רווקה (כמובן ללא ילדים. רצוי ללא קשרים רציניים קודמים (כלומר בתולה)), בת 20-32. גובה 1.50-1.67 מ'. מלאה/שמנה בעלת גזרת "שעון חול" עם חזה מאוד-מאוד גדול ואגן רחב תואם. שיער ארוך. פנים נשיות (למשל עיניים גדולות, גבות שרחוקות מהעיניים ועוד ועוד..). מישהי עדינה, חמה ונשית. לא מעשנת. אני מחפש בחורה שהיא יותר בכיוון הביתי מאשר הקרייריסטי. דוגמאות לצד החיצוני נתתי בגירסה הארוכה (בהמשך). מישהי שמעוניינת כמוני בקשר רציני שיוביל (אם זה כמובן יתאים לשנינו) לנישואין והקמת משפחה (ילדים וגידולם).

 

 

[בבקשה לא להעתיק! כבר זיהיתי מקרים שגברים העתיקו (מילה במילה) חלק (בעיקר מהפתיח) מהתיאור כאן לכרטיס שלהם באתר הכרויות. תהיו קצת יצירתיים. הזכויות לתוכן כאן שמורות לי © תודה. (זה (היה) כנראה בגלל הפופולריות של הפוסט הזה (בזמנו) בחיפוש בגוגל)]

 

גירסה ארוכה

כללי

מחפש רווקה בלבד (וכמובן ללא ילדים), טווח גילים רצוי נניח 20-32 (למרות שתיאורטית לא אפסול גם בת 18 אם היא לא תפסול אותי...אבל אני ריאלי שזה כמעט חסר סיכוי..) אני מאוד אעריך את זה אם לבחורה לא היו קשרים רציניים בעבר (בתולים היא לא מילה גסה עבורי. בהחלט אעדיף בחורה בתולה). גובה: לפי "כלל ה1.09" (הגבר אמור להיות גבוה בכ9% מהאישה. עידכון (2.9.17): לפי זה בארץ היחס הוא כנראה 1.07), אני אמור (גובהי 1.70 מ') לחפש מישהי בערך בגובה 1.59 מ', אבל אהיה גמיש... ואציין הטווח: 1.50-1.67 מ'. מישהי המעונינת, כמוני, בקשר רציני שיוביל (אם זה יתאים לשנינו) לנישואין והקמת משפחה (ילדים וגידולם). חשוב: לא מעשנת. לא, לא שכחתי שאני כבר בן 62 (עשויים להיות לזה, מסתבר, לא רק חסרונות, אלא גם יתרונות).

 

מבנה גוף ופנים

אני מחפש בחורה מלאה (או באופן כללי: שמנמנה/מלאה/שמנה) אבל בעלת חזה מאוד-מאוד גדול (בכוונה כתבתי פעמיים "מאוד") ובנוסף (ולא על חשבון...) גם אגן ירכיים רחב יתקבל בשמחה ובששון, כלומר מישהי שהתפלגות השומן בגוף שלה היא חריגה מאוד בחזה, נדיבה באגן (אגן/ישבן רחב בעיני זה נשי ויפה (אולי אף מועיל לאינטליגנציה של הילדים) ואני מניח שאגן רחב קשור גם למבנה עצמות רחב באגן (זה גם טוב ללידות?)), בירכיים/רגליים ופחות בבטן (קצת בטן זה דבר טבעי לבחורה לא רזה). במיוחד לגבי החזה: מיותר לציין שאני מחפש מישהי שזה המראה הטבעי (מולד) שלה, לא נראה לי שמגדילים בניתוח קוסמטי לגדלים האלה... רק מקטינים... (ובכל מקרה, אני מחפש 'בחורה טבעית' (שלא עברה ניתוחים קוסמטיים)) ולא... באמת שאין הרבה בחורות שמתאימות לתיאור הזה... (לצערי) יש ממש מעטות (יש לי לא מעט שעות (מה שעות? שנים! מה שנים? עשרות שנים...קול) התבוננות בנשים בארץ ובעולם, אז תסמכו עלי). את הפנים הייתי מאפיין שוב כמאוד נשיות, למשל עיניים גדולות וגבות שנמצאות גבוה מעל העיניים ועוד ועוד... (אני לא אוהב לתת דוגמאות, כי אין בהכרח דוגמא אחת ויחידה (יש מה שנקרא 'דרגות חופש' לא מעטות) ובכל זאת הנה כמה דמויות שציירתי: אחת, שתייםשלוש, ארבע, חמש, שש, שבע, שמונה  )

 

שיער וצבעים 

מעדיף מישהי עם שיער חלק (או גלי), רצוי ארוך (או בינוני, לפחות עד לכתפיים וכל המוסיפה באורך (באופן טבעי, כמובן!) הרי זה משובח) וכהה או נוטה לכהה. כנ"ל מעדיף עיניים כהות (המראה הבלונדיני עם עיניים כחולות הוא נחמד אבל לא בדיוק my cup of tea (וזה ממש לא קשור לעדות, אני ממוצא 3/4 אשכנזי, הרבע הנותר הוא ממוצא ספרדי (שהוא גם אירופאי במקרה שלי, כי אחרי גירוש ספרד הענף המשפחתי הנ"ל היגר לאירופה)), אם כי נושא הצבעים הוא לא כזה חשוב עבורי כמו מבנה הגוף למשל).

 

אישיות

אני מחפש מישהי עדינה, טובת-לב, לא שאפתנית, צנועה ושאוהבת לתת מעצמה (וגם לקבל). ביישנות היא עוד תכונה שאני מעריך אצל בחורה. אני מחפש בחורה די "פשוטה" ("פשוטה" זה לא אומר משהו פחות טוב, אולי דווקא להיפך..). אני מחפש בחורה ביתית ולא קרייריסטית (בקיצור נראה לי שמישהי פמיניסטית לא תתאים לי וכנראה גם אני לא לה..). מישהי שיותר חושבת על בית ומשפחה ופחות על עבודה וקריירה. אני לא פוסל עבודה מחוץ לבית, זה תלוי כמובן גם ברצון האישה, גם במצב הכלכלי וגם אם יש ילדים קטנים בבית. מישהי שכמובן אוהבת ורוצה ילדים.

 

ועוד משהו...: אם את מתאימה (לכאורה) ועדיין מתלבטת אם לפנות, אולי זה יקל עלייך.


 


הסברים והתנצלויות

חשבתי איך לנסח את הדברים בצורה עדינה, לא בוטה מידי מחד, אבל מאידך להבהיר מה אני מחפש, הניסוח הנ"ל הוא גירסה שניה, בו שמתי יותר דגש על תיאור הדברים כהוויתם ופחות על להיות "תקין פוליטית" ובכל זאת אבהיר ואעדן את עצמי: בכל אדם יש צד פיזי ויש צד אישיותי (יש כמובן שיגידו (ובצדק לטעמי) שהם אחד, כי גם האישיות (מה שמכונה "הרוח"/"הנפש") שוכנת, לעניות דעתי, במוח שהוא איבר פיזי לכל דבר ועניין). יש, לכאורה לפחות, קשר כלשהו, בין החיצוני לפנימי ובין הפנימי לחיצוני, שהרי למשל ידוע שיש להורמונים מסויימים השפעה גם על המראה החיצוני וגם על האישיות. אני מאמין שלאנשים שונים העדפות שונות. מה שיפה בעיני אחד (בעיני למשל) יכול להיות "לא יפה" בעיני אחר שנאמר "היופי הוא בעיני המתבונן". יחד עם זאת, בכל אדם (כמעט) אפשר, אם רוצים, למצא משהו יפה (אם כי נכון הוא שיש העדפות מקובלות יותר ויש פחות). ולא, אני לא רואה באישה "חפץ", אני מחפש אישה שהיא אדם עם מראה מסויים ובו זמנית אישיות מסויימת, זה בצד זה ולא זה על חשבון זה.

 

בעניין פער הגיל, אין צורך שאתחיל לתת פה דוגמאות של זוגות ידועים עם פערי גיל אפילו הרבה יותר גדולים, אז זה אפשרי... גיל (בתחום המותר והחוקי כמובן) הוא רק מספר והוא מאופיין בהכללות שהן בד"כ נכונות אבל לא תמיד, לכן כל מקרה לגופו. אבל לגיל, מבחינתי בהקשר הזה של זוגיות יש הרבה משמעות למשל במה שקשור לפיריון ("השעון הביולוגי") וכתבתי על זה בפוסט הזה ולכן אני מחפש מישהי לא בת-גילי אלא צעירה הרבה יותר.

 

לגבי העניין הזה של חזה גדול, בעצם לא גדול, אלא מאוד-מאוד גדול: פעם חשבתי לי, ברוב תמימותי, שאם אני נמשך לנשים כאלה אז ככה גם שאר הגברים. התחלתי להתעמק בנושא וגיליתי הרבה מחקרים על העדפות של גברים, גם באינטרנט וגם בספר מסויים, מסתבר שרוב הגברים אוהבים גודל ממוצע (זה בדוק), חלק קטן יותר אוהבים- קטן ובערך אותו חלק (כמו הקטן)- אוהבים גדול ורק מיעוט קטן- (כמוני) אוהבים גודל חריג, כלומר ממש מאוד-מאוד גדול כך שלדעתי כל אחת צריכה להיות שלמה עם מה שיש, מבחינה זו שלא כולם נמשכים לאותו דבר ובעקרון "לכל סיר יש מכסה משלו" (כתבתי על הנושא הזה של ההעדפות השונות לגודל החזה הנשי כאן בבלוג, למשל בפוסט הזה). לכל מראה (כמעט), באופן כללי (לא רק בעניין החזה), יש מי שאוהב את המראה הזה. זהו. סגרנו את העניין הזה.

 

התיאור החיצוני, הלכאורה מפורט, שתיארתי לעיל הוא ממש לא מפורט מספיק, תיארתי בקווים כלליים מה אני מעדיף חיצונית, אבל רק כשנמצאים פנים אל פנים רואים אם זה מתאים או שלא.

 

אפילוג

זו לא דרך אידאלית להכיר, כמות הפניות לבלוג במשך השנים שהוא קיים היתה, יחסית, קטנה, כלומר יחסית להשקעה המתמשכת, התוצאות חלשות, אבל זו עוד דרך חיפוש ואני צריך רק בחורה אחת... אז אני נמצא גם כאן.

נכתב על ידי , 19/4/2007 22:44   בקטגוריות אהבה ויחסים  
43 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עוד לא נשוי ב-31/10/2011 17:39



Avatarכינוי: 

בן: 62




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוד לא נשוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוד לא נשוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)