לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד לא נשוי


מחפש בת-זוג מלאה ומאוד נשית למטרה רצינית בלבד (עוד על הנושא במאמרים שבצד ימין מתחת לכותרת "מומלץ לקרא"). בגלישה מסלולרי נא לבחור בגירסה הלא-סלולרית(!) כדי לראות הבלוג נכון. הדוא"ל שלי לפניות: [email protected]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2022

תכל'ס + אני מחפש בת-זוג (מלאה ונשית)


הספירה לאחור עד ל 19.4.2022 עת אציין 15 שנה לפתיחת הבלוג ממשיכה. זו תהא "נקודת החלטה" עבורי לגבי המשך הכתיבה כאן, כלומר יש אפשרות שאפסיק אז לכתוב (בתכל'ס 15 שנים של התעלמות מבנות זוג כמו שאני מחפש... זה לא כיף), אבל אני שומר לעצמי את זכות ההחלטה אם להמשיך או לא לכתוב כאן בבוא העת. עוד 52 יום למועד הנ"ל (נכון לכתיבת פוסט זה).

 

"תכל'ס" - תכל'ס זה תכלית ביידיש... (ולא, אני לא דובר יידיש, אולי רק כמה מילים..) או אם אחדד עוד לכוונתי כאן: עשייה מול תיאוריה. אני נוהג לתת דוגמאות מהעבר הרחוק שלי למשל בזמן לימודי לתואר ראשון באוניברסיטה (+30 שנה לאחור) לא בגלל שלא קרו דברים מאז (קרו, גם קרו...!) אלא כי זה מה שצץ לי ראשון במחשבה כדוגמא בהקשר הנ"ל.

 

בתואר המשולב הנ"ל, מתמטיקה ומדעי המחשב, הצד המתמטי היה כמעט תיאורטי לחלוטין. זה לא כמו נניח בהנדסה, בה מתמטיקה משמשת כלי עזר (כלי עזר חשוב מאין כמותו, כלומר שאי אפשר בלעדיו במקרים רבים, אבל עדיין כלי עזר ולא דבר בפני עצמו (ולכן פחות מתעסקים שם בהוכחת משפטים (כמו בלימודי מתמטיקה "טהורה") אלא בעיקר בשימושים), אבל במדעי המחשב היו קורסים מעשיים שבהם נדרשנו לכתוב פרוייקטים שונים בתוכנה וכמובן גם קורסים תיאורטיים (זה בעצם "מדעי המחשב" בשונה מנניח "סתם" תיכנות).

 

מן הסתם אם שרדתי את התואר הנ"ל, אז לא הייתי גרוע במתמטיקה (דהיינו יותר בצד התיאורטי) ואף אהבתי (ואני עדיין אוהב) את היופי ששיש בה, אבל במדעי המחשב התחברתי יותר לקורסים המעשיים מאשר לתיאורטיים. היו מקרים שאף הצטיינתי בהם. למשל בקורס מעשי מסויים הגעתי למקום שני, מבין הסטודנטים, בציון על הפרוייקט (ולמדו איתי כמה סטודנטים/ות מבריקים, אז זה היה מכובד לדעתי) וזה לא שהייתי תלמיד מצטיין, ממש לא. הייתי ממוצע+, לא יותר מזה.

 

אבל... למרות שאני מחשיב עצמי כאחד שמחובר לצד הפרקטי, אני כנראה לא מספיק טוב בזה לפעמים. הדוגמא הכי מתבקשת לדעתי היא אי מציאת זוגיות... למרות מאמצים מסוגים שונים במשך לא מעט שנים (כולל המאמץ, חסר תוחלת, כאן). יש לי עוד דוגמאות של דברים שעדיין לא מימשתי (זה לא אומר ש, אי"ה, לא אממש בעתיד) ואני חושב (אפרופו תיאוריה) על מישהו תיאורטי-דימיוני אחר במצבי, מעין דמוי-צחי, איך הוא היה מתמודד עם אותם "קלפים" כמו שלי, במשימות הנידונות?

 

ל"הגנתי" אני יכול לטעון שצריך תנאי סף, למשל זה שאין לי זוגיות יכול להיות שמשפיע עלי, למשל במציאת זוגיות קריצה... וזה ראוי לפוסט נפרד, אבל ברצינות: "סביבה תומכת" יכולה לעזור וב"סביבה תומכת" אין הכוונה רק לבת-זוג תומכת, אלא גם לאווירה חברתית בה את/ה פועל/ת.

 

נזכרתי במישהו שאני מכיר שהתגרש לפני כמה שנים (לא הרבה שנים). הגבר הנ"ל די "נזרק" מביתו, כלומר אישתו נשארה בדירה לתקופה מסויימת עם הילדים (עד שהם מכרו את הדירה וחילקו התמורה ביניהם) והוא עבר לגור בשכירות לבד. ייתכן שזה היה בהסכמה וייתכן שלא (הם לא שיתפו אותי בפרטים). אני הכרתי אותם כזוג והם היו זוג מאוד נחמד (וגם נראה שהסתדרו טוב) נחמד בכלל וגם אלי.

 

הגבר הנ"ל בהתחלה היה בסוג של "הלם", כי היה רגיל שיש לו אישה שדואגת לכמעט הכל בבית ופתאום הוא צריך לדאוג להכל לבד, כשהוא לא מורגל בזה. הם זוג דתי שהתחתן כשהיו צעירים. העניין הדתי פה חשוב לדיון... כוונתי לסוג של סביבה תומכת כמצוייין לעיל. שמעתי לאחרונה מצד ג' כלשהו שהגבר כבר הספיק להתחתן שנית, הפעם עם בת-זוג בארה"ב. כלומר גם מצא אישה (שנאמר "מצא אישה, מצא טוב") וגם סידר לעצמו אזרחות (או בדרך לכך) שם (הוא עבר להתגורר בארה"ב). אני יודע (ממקורות "מודיעין" מוסמכים) שהשתייכות הדתית שלו עזרה לו מאוד למצוא זיווג חדש.

 

מנגד, ללא קשר לסביבה תומכת כן או לא, הבחור היה תכליתי. קיבל "מכה" (גירושין), שיקם עצמו, התאושש ובנה לו חיים חדשים. אני לא מתלהב מגירושין ומהתופעה שנגרמת בעקבותיהם, קרי "מונוגמיה סידרתית", אבל ראיתי לנכון לתת את המקרה כדוגמא לתכליתיות.

 

עוד דוגמא שחשבתי עליה: אני מכיר זוג (זוג אחר מהנ"ל) שלא הצליחו להרות. ניסו טיפולים תקופה ואז החליטו/הבינו כנראה שיש בעיה אצל האישה, אז אחרי זמן של צער והפנמת המצב, הם פנו לאפיק הפונדקאות. זו עוד דוגמא להפנמה מהירה (יחסית) של המציאות ופעולה תכליתית בעקבות זאת.

 

אני בנושאים מסויימים מתלבט הרבה (מאוד) זמן עד שאני מחליט ללכת/לפעול בכיוון מסויים. תלוי כמובן בהקשר... כפי שציינתי כאן בעבר יש לי הקדשה אישית מאיש די חשוב (ז"ל) שידע לחזות דברים בהיסטוריה די טוב... (במובן הזה סוג של "נביא". אגב איש של ידע רב אבל גם עשייה רבה) שכתב לי "כשתגדל תחלץ". כששאלתי את אבי ז"ל למה התכוון האיש הנ"ל, הוא ענה לי שהכוונה ל"תהיה חלוץ" או שתהיה ראשון/מוביל.... אני משער שהוא כתב זאת על-סמך הורי והוריהם שבאמת היו בין ראשונים לזהות דברים ולפעול בהתאם.

 

ועם זאת... כאמור לצערי אני מרגיש בתחומים מסויימים, כמו במציאת זוגיות, שלא רק שאני לא חלוץ... אני בכלל מאסף...

 

 

"לאן נעלמו כל הפרחים?":

 

 


אני מחפש בת-זוג (מלאה ונשית)

כדרכי בקודש אני שם כאן את הציור של מה שאני מחפש חיצונית בבת-זוג. אז הנה דוגמא לבחורה (דימיונית) שהיא בערך הטעם שלי, לפחות כללית עם דגש על מבנה גוף:



כאמור זה תיאור כללי (כלומר יש 'דרגות חופש' לטעם שלי ואין מודל אחד ויחיד) של מה שאני מחפש חיצונית בבת-זוג ומה מושך אותי. אני תמיד מדגיש שאני מחפש מישהי אך ורק למטרה רצינית (אז... אני חוזר על זה שוב). על הצדדים האחרים (שלא פחות חשובים) של מה שאני מחפש בבת-זוג כתבתי בקישור *הזה* . עלי כתבתי בקישור *הזה*  (שני הנ"ל מקושרים כאן בבלוג ברשימות מצד ימין). האי-מייל שלי (לבחורות מתאימות, או מי מטעמן) לפניות הוא [email protected].



ערב טוב ושבוע טוב לכם/ן קוראי וקוראותי החביבים והחביבות.
נכתב על ידי , 26/2/2022 21:49   בקטגוריות פילוסופי, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 62




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוד לא נשוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוד לא נשוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)