לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד לא נשוי


מחפש בת-זוג מלאה ומאוד נשית למטרה רצינית בלבד (עוד על הנושא במאמרים שבצד ימין מתחת לכותרת "מומלץ לקרא"). בגלישה מסלולרי נא לבחור בגירסה הלא-סלולרית(!) כדי לראות הבלוג נכון. הדוא"ל שלי לפניות: [email protected]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2020

מציאות שמתאימה לתיאוריה... + אני מחפש בת-זוג (מלאה ונשית)


כשכתבתי ב2007 את הפוסט בקישור הזה, ציטוט ממנו, בקשר למדיום המרשתת: "יש לי הרגשה (לא בדקתי את זה) שפחות נשים מגיעות אליו (זה לא אומר שאין נשים ברשת... יש ויש! וטוב שיש, נהדר שיש!) אבל מה שנראה לי זה שיש יותר גברים", לא כתבתי זאת סתם (ולא כי אני "שוביניסט". אינני פמיניסט, אבל אני לא שוביניסט. יש הבדל). הסתמכתי גם על הרעיון של "מוח גברי" מול "מוח נשי" (תיאורית הE-S) וכישורים טכניים שמוסבר (ללא שום קשר למרשתת) בספר "ההבדל המהותי". היום זה נקרא לי קצת outdated גם כי 'לכולם/ן' יש סמארטפון (היו, גם אז או לפני, קצת (עידן טרום אייפון), אבל מעט) והמרשתת מאוד נגישה (אציין, ב'גאווה' מסויימת שאני גולש במרשתת מתחילת אמצע שנות ה90' (אני לא לגמרי זוכר אם זה היה 1994 או אולי אפילו קצת לפני (93'?))).

 

כותרת הפוסט היא קצת ניסיון (כנראה לא מוצלח..) להיות שנון... בד"כ תיאוריה אמורה להתאים למציאות ולא להיפך, למרות שלפעמים תיאוריה יכולה לחזות מציאות שאולי לא שמו לב אליה קודם. במה מדובר? ובכן, כידוע פתחתי בזמנו "דף אוהדים" בפייסבוק (זה קרה אחרי שמישהי פתחה (ללא בקשתי או ידיעתי) דף דומה כמה שנים לפני).

 

לאחרונה הדף זכה ליחסית הרבה כניסות בזכות שיתופים, כשהיוזמה לשיתופים לא תמיד היתה שלי (אחרי השיתופים הצטרפתי לבקשות לשיתוף), אלא רצון טוב של העוקבים/ות של הדף או הבלוג. כך יכולתי לעיין בסטטיסטיקות המפורטות של הדף (זה יתרון ייחודי (אם כי לא לגמרי רק) של פייסבוק, שיש למשל פילוח סטטיסטי של מבקרים לפי מין וגיל).

 

לפי הערך הזה בויקיפדיה, יותר נשים מגברים גולשות ברשתות חברתיות. "דף האוהדים של 'עוד לא נשוי'" בפייסבוק מנסה לפנות לבנות זוג פוטנציאליות, אבל כמובן גם לכל גבר שרוצה לקרא בו (מגיל 18 ומעלה). אז מבלי להתפלסף יותר מידי, הנה צילום מסך (ערוך. קיצצתי את קבוצות הגילים הגבוהים יותר כי כמעט לא היו שם גולשים) של פילוח המבקרים/ות בדף לפי מין וגיל (אינני מחובבי המילה "מגדר" למרות שאני מכיר אותה כמובן):

  



כפי שאפשר לראות, בדף הנ"ל ביקרו באופן בולט (ביחס של יותר מפי 2.5) יותר גברים מנשים... זה מעניין. אפשר לנסות למצא לזה כל מיני הסברים, למשל ייתכן שמי ששיתף/ה עשה זאת בסביבה (חברים/קבוצה וכד') של יותר גברים, אבל ייתכן (אני לא באמת יודע) שזה מתיישב עם תיאוריית הE-S הנ"ל. אם זה כך, זה קצת יכול להסביר מדוע כמעט אין היענות של בחורות לבלוג שלי...(?) למרות כתיבה של יותר מ13 שנה כאן (למעט תקופות קצרות שהאתר לא היה פעיל ושלקחתי פסק זמן של כמה חודשים מהכתיבה כאן), למרות שלא חסרות סיבות אחרות (הגיל שלי, נדירות סוג הבחורה שאני מחפש, חוסר הפופולריות של האתר הזה ועוד).

זה יכול אולי גם להעיד על זה שיש יותר רווקים מרווקות (מה שכנראה נכון) בגיל הצעיר ואולי גם, כצפוי..., יחסית יש יותר בחורות פנויות שמחפשות זוגיות בגיל 18-24 בהשוואה לגיל 25-34 (למרות שהקבוצה האחרונה, לכאורה, יותר גדולה באוכלוסיה הכללית (6 ו-9 שנים, בהתאמה)) ואצל גברים זה הפוך? (למרות שאצל הגברים הביקור בדף לא אמור להיות חיפוש זוגיות... אולי גברים יותר מוכנים לשתף?). לא בטוח שההשערות הנ"ל נכונות... אני משער שאפשר לנסות להסביר את זה בעוד אופנים. כאמור מעניין...


אני מחפש בת-זוג (מלאה ונשית)
כדרכי בקודש אני שם כאן את הציור של מה שאני מחפש חיצונית בבת-זוג. אז הנה דוגמא לבחורה (דימיונית) שהיא בערך הטעם שלי, לפחות כללית עם דגש על מבנה גוף:



כאמור זה תיאור כללי (כלומר יש 'דרגות חופש' לטעם שלי ואין מודל אחד ויחיד) של מה שאני מחפש חיצונית בבת-זוג ומה מושך אותי. אני תמיד מדגיש שאני מחפש מישהי אך ורק למטרה רצינית (אז... אני חוזר על זה שוב). על הצדדים האחרים (שלא פחות חשובים) של מה שאני מחפש בבת-זוג כתבתי בקישור *הזה* . עלי כתבתי בקישור *הזה*  (שני הנ"ל מקושרים כאן בבלוג ברשימות מצד ימין). האי-מייל שלי (לבחורות מתאימות, או מי מטעמן) לפניות הוא [email protected].


לילה טוב וסופ"ש נעים לכם/ן קוראי וקוראותי החביבים והחביבות.
נכתב על ידי , 16/10/2020 19:10   בקטגוריות טכנולוגיה, אהבה ויחסים, אינטרנט, אבולוציה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   4 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 62




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוד לא נשוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוד לא נשוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)