לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ה ע י צ ו ב ב ש י פ ו צ י ם !


Avatarכינוי: 

בת: 33

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

שמחות קטנות של יום חולין


ממש משעמם לי בחודשיים האחרונים, אני לא מוצאת עבודה, הגעתי למסקנה שככל שאני לא לומדת למבחנים ככה הציונים יותר גבוהים (נשבעת לכם), אני לא יכולה לקרוא ספרים יותר משעה ביום, נמאס לי מהאינטרנט וטלוויזיה אני לא רואה כמעט בכלל. התחלתי לצאת קצת יותר מהבית, אבל בשבוע האחרון גם הכסף אזל ועכשיו אני באמת תקועה ואין לי מה לעשות עם עצמי. החלטתי שהגיע הזמן לצימצומים אז הלכתי לאלעד ביום שישי בצהריים כדי להעביר את זמני המשעמם מאד. הבאתי מצלמה כדי לתעד את השיעמום שלנו. האמת דווקא היה כיף ולמדתי שאם מביאים מצלמה למקומות אז הרבה יותר כיף.

כהרגלי, פשפשתי בארונית הספרים המאביקה של אלעד. הייתי אצל אלעד מאות פעמים בחיי והארונית יחסית קטנה, אבל בכל פעם אני מוצאת שם ספרים מוזרים חדשים. הפעם מצאתי ספר בדיחות על חיות שכתב שלמה אבס. באחד הפרקים היתה המעשייה הבאה:

המעשייה נכתבה על ידי יהודי מזרח אירופה (כלומר, רוסים שמתביישים בכך). בעוונותי אני לא זוכרת את כולה, אבל בגדול היא מספרת על תושבי חלם ששאלו את רבי חלם הגדול כל מני שאלות, ובסוף הם שאלו אותו- "רבי, למה הכלב מרים את הרגל כשהוא משתין ליד עץ?", והוא ענה- "הו, זה ברור! לפני מספר שנים כלב השתין ליד עץ. ברק פגע בעץ והעץ נפל על הכלב. מאז הכלבים מרימים רגל כדי לתמוך בעץ כדי שלא יפול עליהם בזמן שהם משתינים".  


בשישי בלילה הלכתי למסיבה של ליד"ה. אני לא יודעת למה ציפיתי, אבל ליד"ה הם חבורה של ילדים עשוקים, עגומים ומסכנים. היתה מסיבה גרועה  רקע: הם לא סיימו את השתייה במסיבת סיום אז הם החליטו לעשות "מסיבת סיום 2" כדי לסיים את השתייה. גם הפעם היא לא נגמרה, אגב. בכל אופן, אצלנו אנשים השתרמטו בטירוף, אצלם אנשים משום מה טיפסו על עצים...(WTF?). המוזיקה גם היתה גרועה בטירוף ובקושי 5 אנשים רקדו... קיצר, אין כמו בויאר:)

אחר כך הלכנו לעיר - בחיים!! לא ראיתי את העיר כל כך שוממת עד כדי כך שאשכרה סגרו תבארים!!! אבל מה שכן, אכלתי צ'ילי פיצה עם גבינת עזים, בטטה ובצל ירוק, אחת הפיצות הכי טעימות שאכלתי בחיים.


לפני כמעט שבוע אני ועינת הלכנו לאכול סושי במושבה. הוצאתי 90 שקל על סושי!!! היה כל כך טעים. יאללה איך שנכנס לי כסף לחשבון אני הולכת שוב לפוצץ אותו שוב על סושי. חחחח:)


כוכב נולד 6 גרוע בטירוף.


אם למישהו יש רעיון לכתבה בשבילי אז שיגיד כי אני ממש בתקופה חסרת מוזה. תראו, אפילו גלי נתנה לי משפט לכתבה שאמורה להתפרסם מתישהו בחודש! כל הכבוד גלי! חח. יאללה תפציצו ברעיונות, אבל שלא יהיו מפגרים ושיהיו על רמה, כמוני.


יאללה עוד שבוע למניאק!!!!!

3>

עמית - 3>

 

    

נכתב על ידי , 7/7/2008 21:42  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עידו העוקץ ב-11/7/2008 01:22



10,873
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לamitushA אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על amitushA ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)