לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ה ע י צ ו ב ב ש י פ ו צ י ם !


Avatarכינוי: 

בת: 33

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

היום הכרתי את בעלי לעתיד.


מסוג הדברים שאתה רואה ואתה יודע שזה זה. בלי צחוק.

הסיפור הוא כזה:
בכל יום שישי, אחרי שאבא שלי מתפלל שחרית בבית כנסת, הוא מגיע הביתה, שותה קפה והולך לשוק. זה מנהג יחסית חדש, משהו כמו חודשיים-שלושה. בגלל הלחץ עם המבחנים או היציאות בימי חמישי, עדיין לא חנכתי איתו את המנהג (לפני זה שנים הייתי הולכת איתו בכל יום חמישי לקראת הערב, עד שמשפטים הרס את זה). אתמול החלטתי שזהו, הגיע הרגע, ולמרות הקושי להתעורר אחרי 3 שעות שינה, קמתי כמו גדולה, עשיתי את המינימום ההכרחי (כלומר, לא התאפרתי ולא התלבשתי יפה) ויצאנו לשוק בשעה 6:45. אבא שלי הולך ל-4 חנויות מרכזיות וקבועות: 3 באסטות - 1 של פירות, 1 של ירקות, 1 של דגים. החנות ה-4 היא למעשה חנות אמיתית, לא באסטה, ומוכרים שם גבינות בוטיק שהבעלים מביא כל כמה זמן מאירופה, וגם יינות ובירות שאין בכל מקום. כבר הרבה זמן לא הייתי שם מהסיבות שציינתי לעיל, ומצד שני אבא שלי מכיר את כל העובדים שם כי הוא קונה בחנות על בסיס שבועי בלא מעט כסף... כשנכנסתי ראיתי את בעלי לעתיד, הוא עובד שם (לשם הבהרה - זאת פעם ראשונה שראיתי אותו). הוא נראה כזה איטלקי, עם שיער מדהים ופנים יפות, ובכלל כל האווירה של היין והגבינות עשו לי תחושה של טוסקנה. בהתחלה הוא התחיל איתי בצורה ממש רומנטית, פשוט הסתכל עלי איזה 10 דקות בצורה כזאת חמודה ולא מגעילה כמו הבנים החרמנים בני ה-18. כבר אז התמוגגתי מכל מבט שלו, זה היה פשוט חלומי. אחר כך אני ואבא שלי ועוד אחד מהעובדים סתם דיברנו על הבירות שיש שם, ותוך כדי שאמרתי משהו הזזתי את היד ובטעות נתתי לו מרפק לבטן (הוא עמד מאחורי ולא ידעתי). הוא הסתובבתי וראיתי שזה הוא ושמתי יד על הלב ואמרתי לו "אוי אני ממש ממש מצערת! סליחה לא ראיתי!". הוא בתגובה שם יד על הלב גם (אומרים שכשבנים מחקים תנועות של בנות זה אומר שהם מחבבים אותן חחח) ובהה בי כמה שניות בלי להגיד כלום, אחר כך פנה לאבא שלי ואמר לו: "הבת שלך פגעה בי בלב, בשני המובנים" (המשפט הזה ישאר חקוק בליבי ובראשי לנצח!!!). באותו רגע לא ידעתי איפה לקבור את עצמי, נהייתי אדומה כמו רוטב עגבניות (אנחנו באווירה של איטליה היום) והתחפפתי מהחנות לפני שהוא עשה עוד פאדיחה ליד אבא שלי.

אז עם טלפון לא יצאתי, אבל החנות שם ולא בורחת. עכשיו באמת יש לי סיבה להתעורר ב6:00 בבוקר בימי שישי:)

 

סוף שבוע רגוע,

גלגל"צ (עמית).

נכתב על ידי , 25/7/2008 19:24  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סטינקי ב-20/10/2008 02:33
 



מי יודע מדוע ולמה לובשת הזברה פיג'מה?


ומעבר לכך, שאלה קצת יותר רלוונטית - מי יודע מדוע ולמה עמית לא לובשת פיג'מה בשעה 00:30 אלא כותבת פוסט על זברות?!

התעוררתי לפני 45 דקות אחרי שישנתי מהשעה 16:00. עם המזל שלי, כולם עייפים ורק אני ערנית כמו ינשוף ב-3 בלילה. כדי להעביר את הזמן בנעימים, פתחתי את גליון "מעריב לנוער" של השבוע, קראתי קצת (זה רק בשביל השיעורי בית, לראות מי כותב מה), ולבסוף הגעתי לתשחץ. באופן כללי, תשחצים של עיתוני נוער אלו הם תשחצים בעלי רמה תת-תת-תת נמוכה ומטה ולכן אני פותרת אותם תוך 5 דקות במקרה הגרוע, אבל היום לא ידעתי מה זה "סוס-בר מפוספס". בסוף יצא לי שזה זברה. זברה?! "אתה יודע שזברה זה סוס??" שאלתי את עומר בתמיהה. "בטח", הוא ענה, ו"בטח" שהוא גם אמר את זה רק כדי להשמע מאד מאד חכם. "וצרעה זו דבורה בהכחשה", הוא הוסיף (עכשיו הוא סתם ניסה להשמע נורא מצחיק). חיפשתי בגוגל תמונות של זברות. "שמע, עכשיו כשאני מסתכלת על הזברות האלה הן באמת נראות כמו סוס". הוא מצידו ענה את התשובה האינטלגנטית ביותר, "חחחחח".  מאחר ולא היתה איזו תמונה מאד פטוגנית של אחת מהן, החלטתי להעלות הילוך ולקרוא על הזברות בוויקיפדיה. "זברה, (שם מדעי-היפוטיגריס) הוא שמו של תת-סוג המכיל שלושה מינים בסוג סוס". וואלה, אז זברה היא באמת סוס. פתאום עומר התחיל להשתפך - "האמת שזברה זו חיה יפה". "כן", עניתי, "אף פעם לא שמתי לב אליה. היא ממש מתוחכמת! שמת לב שגם השיער שלה מפוספס?".

המשכתי לקרוא את הערך בוויקיפדיה - "זברה מצויה, זברת הרים, זברת גרבי. בעבר היתה גם זברת הקואגה, אבל ההולנדים המפגרים השמידו אותה בסוף המאה ה-19 כי הם רצו לגדל בשטחן כבשים". נו, תמיד ידעתי שההולנדים מסתירים משהו, יש משהו שמסגיר את זה בפנים שלהם. "עדר של זברות מונה כמה עשרות פרטים, כאשר בראשן עומד זכר בוגר ששולט על הזברות בעזרת קולו. השליטה מתבטאת בכך - כשהוא צועק - כולם עוצרים. כשהוא צועק - כולם ממשיכים ללכת. כשהוא צועק - כולם רצים. האוייבים של הזברה הם האריה האפריקני, הזאב הטלוא והצבוע הנקוד. בכל אופן, הזברה לוקחת אותם בהליכה".

ועכשיו לחלק שכולנו חיכינו לו - "מי יודע מדוע ולמה לובשת בזברה פיג'מה?". ובכן, ישנן מספר תיאוריות בנושא:

1. "לכל זן של זברה ישנו דגם פסים ייחודי המאפשר לסייח לאתר את אימו במקרה הצורך". מקביל להתנהלות האדם - לכל אם ישנו שתל סיליקון מחברה שונה המאפשרת לתינוק לאתר את אימו במקרה הצורך...?

2. "זבוב הצ'ה צ'ה צ'ה מתקשה לעקוץ עיצובים מפוספסים, לכן הזברות הן מפוספסות". ברור, אני בטוחה שהזברות קיימו ישיבת מועצה לפני שהן נוצרו - "אנחנו צריכות לייצר את עצמנו עם טקסטורה מפוספסת! הכל בשביל לברוח מצ'ה צ'ה צ'ה הרשע!!!". מסכנים הסוסים הרגילים, הזברות הכלבות לא סיפרו להם...

3. "הפסים תורמים להסוואת הזברות בזמן בריחה מטורף, שכן בזמן ריצה קשה להבדיל בין זברה לזברה". פתאטי.

"והתשובה לשאלה המטרידה", על פי ויקיפדיה, "האם פסיה של הזברה הם לבנים על רקע שחור או שמא שחורים על רקע לבן?", היא שויקיפדיה בעצמה לא ידעה את התשובה אלא חירבשה משהו מתחמק. ואני נותנת לכם לקבוע! עדיין לא הפעלתי תא SMSים, אבל אתם בהחלט יכולים להגיב כאן ואת 5 השקלים של הזמן אוויר להביא לי פיזית. בתודה, ההנהלה.

כדי לעזור לכם בהחלטה, הנה תמונה של זברה:




בהצלחה,

עמית

3>

נכתב על ידי , 23/7/2008 00:19  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רחלושששששששששש ב-4/8/2008 21:25
 



חור


מעצבן כשזה קורה כי לבנאדם ממולך פשוט לא אכפת.

והכי מעצבן אולי כי דווקא כן אכפת. 

מעצבן כשזה קורה מול הפרצוף שלך.

והכי מעצבן כשזה קורה בסתר.

מעצבן כי את לא מבינה כמה שינאת חינם יכולה להכיל בנאדם אחד.

והכי מעצבן כי את לא מבינה למה הוא מחשיב אותך כאוויר.

מעצבן כשכל החברים מנסים לגבות אותך ולהגיד שהוא סתם טמבל ולא שווה אותך.

והכי מעצבן שאת יודעת וגם הם יודעים שהמצב ממש לא כזה.

מעצבן כשאת שונאת אותו.

והכי מעצבן כשאת גם אוהבת אותו.

 

(אני רוצה להבהיר, אני לא אימו.)

 

אוף, אני לא מבינה מה יש בו שכל כך תפס אותי... הוא פשוט שיחק בי, וכל מי שקרוב אלי יודע את זה בברור... פתאום הוא החליט שהוא איזה כלי, דוגרי מה יש בו? עד לפני שנה הוא היה הילד הכי אפס בארץ... אני פשוט לא מבינה איך נפלתי בצורה כזאת... ועוד עליו! ואחר כך לעשות דברים מול הפרצוף שלי?! הלוואי שהייתי יודעת למה.... אם רק הייתי יודעת למה הייתי משתחררת מההרגשה הגועלית והחונקת הזאת. אין לי איתו קשר, אני לא מדברת איתו, לא מסתכלת עליו (בכאילו). הוא בטענה שבכלל אין ביננו כלום (נגיד), אז אם הוא לא מרגיש כלום למה לעשות לי דברים כאלה??? הוא עד כדי כך שונא אותי??? אני מנסה להכנס לראש שלו ולחשוב מה לעזאזל הוא חושב לעצמו. צריך ממש להיות זבל של בנאדם כדי לעשות דבר כזה למישהו.. בסך הכל הייתי הכי נחמדה אליו בעולם, אז מה הוא חושב, שהוא יוצא גבר מההתנהגות הזאת? התעלמות במילים אבל במעשים אין שום התעלמות, לא מהצד שלי ולא מהצד שלו... אז למה כל המשחקים האלה? אני לא בנאדם של משחקים וחבל שהוא לא מבין את זה.... בכל אופן אני לא יודעת כבר מה לעשות עם עצמי........ 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 21/7/2008 02:45  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Dude ב-24/7/2008 13:14
 



לדף הבא
דפים:  

10,873
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לamitushA אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על amitushA ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)