לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2011

קצת קיטורי עבודה.


אני כל הזמן נדהמת מלקוחות חסרי היגיון פיננסי בסיסי, או חוסר היגיון בסיסי באופן כללי. להלן כמה מסרים לאומה:

  1. אם אתה מוסר את פרטי כרטיס האשראי שלך, אל תתפלא שעושים בכרטיס שימוש. מה חשבת לעצמך כשנתת את מספר הכרטיס והתוקף? שלא ישתמשו לך בכרטיס? שפשוט התחשק להם באותו רגע להקליד מספרים במחשב שלהם וזה לא כדי לחייב אותך בכסף? באמת, אנשים בני 30 פלוס שמחלקים את מספר הכרטיס שלהם למי שמבקש ואחרי זה תוהים למה מחייבים אותם ולמה חברת האשראי לא דואגת להתקשר אליהם כדי להודיע להם. באמת אדוני, מתוך מאות אלפי עסקאות שנעשות ביום, אתה באמת חושב שנפנה לכל לקוח, נתקשר אליו ונשאל אותו אם החיוב הספציפי הזה הוא נכון? היום כמעט צעקתי על לקוח שאמר לי שזה כשל שלנו שלא התקשרנו אליו כשנעשתה איזושהי עסקה בעוד שהוא מסר את מספר הכרטיס שלו. אי אפשר לתאר את שצף המילים שיצא לי מהפה באותו זמן. אחרי זה הוא שתק. פשוט שתק כי הוא הבין שאני צודקת. 
  2. לקוח יקר, אם אתה מתקשר וממתין כמה דקות טובות על הקו רק כדי לשאול אותנו איזו מתנה אנחנו יכולים לתת לך, אין לי שום דבר אחר להגיד לך חוץ מזה שאתה מסכן. לא מצאת לעצמך משהו אחר לעשות חוץ מלקבץ מתנות משירות לקוחות ביום שישי בבוקר? במיוחד אם אתה מציג את עצמך בתור לקוח חשוב ומכובד וגדול ומפאר ומרומם את עצמך ובעצם שוכח שאני חשופה לנתונים האמיתיים. לא שאני עושה איפה ואיפה בין לקוחות שמכניסים לנו יותר כסף או פחות כסף, אבל אתה לא כזה כמו שאתה מחשיב את עצמך, ואתה תקבל בשמחה את שאר ההטבות שכל השאר מקבלים ולא יותר. תוריד קצת את הנפח מהחזה, כי הכרטיס שלך גם חסום כי אתה חורג מהמסגרת.
  3. באותו עניין של חריגה- אחת מתקשרת ושואלת למה אנחנו מאפשרים לה לחרוג. "העברת את הכרטיס?" שאלתי אותה. אמרה לי "כן" שאלה נוספת שאלתיה: "אם העברת את הכרטיס רצית שהעסקה תעבור, נכון?" היא אמרה לי שוב בהיסוס: "כן". אז גברת יקרה: אנחנו לא רוצים להעמיד אותך במצב לא נעים בקופה כשאת משלמת. בגלל זה מערכת אוטומטית מאשרת חריגה מסוימת מהמסגרת. אם את בכלל לא רוצה לחרוג יש לי עצה קטנה אליך: אל תשתמשי יותר בכרטיס כשאת רואה שהגעת למסגרת. גם כאן נכנסת האחריות האישית. אנחנו לא נכנסים לך למערכת ההחלטות כשאת רוצה לבצע עסקה, בהנחה שאת ילדה גדולה ולא בת חמש שמנוהלת על ידי קפריזות. תודה, יום טוב.
  4. ושוב על חריגה- אם את חורגת ביותר מ-3000 שקל מהמסגרת ואת מבקשת לדחות יותר את התשלום אז קחי בחשבון שלא נאשר לך את זה. למה? כי דחית כמה פעמים וראית לאיזו חריגה הגעת. באמת חשבת שלא תצטרכי לשלם בסוף? IT IS PAY DAY BABY.
  5. כן, יש דברים שכרוכים בעמלות וריביות.  כמו שאתה לא עובד בחינם, כך גם אנחנו.
  6. "הזמן שלי שווה כסף"- גם שלי, אז בוא ננתק עכשיו ואני לא אטריד אותך. נתעלם מהעובדה שאתה התקשרת אלינו.
  7. "בואי נחזור ביחד ונבדוק את החיובים שהיו לי מ-2005" אוקיי, בוא נחזור בזמן. ב-2005 עשיתי בגרויות, אז אני רק מסיימת את הבגרות האחרונה וכבר אני איתך. (או במילים אחרות: מה נזכרת עכשיו?)

זה היה שבוע כל כך עמוס של עבודה שהייתי חייבת לנקות את המערכות. עומס מטורף של שיחות, 6 משמרות עשיתי השבוע. לפחות מבחינת מכירות הצלחתי, כך שגם הרווחתי בונוס יחסית יפה וכבר הגעתי ל-60% מהיעד ועוד לא אמצע החודש אפילו.

 

אני אלך לנוח מעט.

בובי

נכתב על ידי בּוֹבִּי , 9/12/2011 17:52  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בובי ב-16/12/2011 12:17




141,425
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבּוֹבִּי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בּוֹבִּי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)