לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ענוה, השתלטי עליי/הטביעי אותי במים הצנועים של האמת/הרפי את אחיזתך, זהות/שחררי אותי מהבהוב האגו/ אהבה היא לרוב רק חלום/ואם אני נוקשה ואכזרי לעצמי/אני משתף זאת עמכם/האם לנסות? היכול אני?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2024

מספרים


מנסיעה על כביש חצי-משובש הגעתי לבור ונתקעתי בו לגמרי. אולי אני נוסע על ג'יפ 4X4 אבל ההילוך לא מתחלף לראשון ואני יושב ומסתכל על הכביש.

בגדול.

 

הסמסטר התחיל ויש לי רק קורס פרונטלי אחד. פוטרתי מהעבודה כי החברה פשטה רגל, אז אני מדבר עם המתחרות ואין קצה חוט כרגע. יש חופשת סמסטר עד סוף פסח אז למה לא ומצד שני צריך לסיים עם התואר הזה כבר ולחשוב מה הלאה. לעבוד? להמשיך לתואר שני? בתואר שני שאני רוצה דורשים ניסיון ומתברר שהוא לא כזה פרקטי כשלעצמו, אז מה הלאה? העו"ש סובל, אני משועמם למות והזמן לא זז.

 

חזרתי לחלום. ממוצע שעות השינה שלי הוא יותר מתשע שעות כל יום בסך הכל אבל אני עדיין קם גמור מעייפות כי מה זה משנה אם אני מתעורר יותר משלוש פעמים כל לילה? אני מתאמן רק פעמיים בשבוע בממוצע ובהתחשב בזה שחדר הכושר החדש שנרשמתי אליו במרחק של חצי שעה הליכה ממני זה לא נורא מ ד י.

 

קורה משהו? לא קורה משהו? הבדידות מתחתרת לה לאט לאט אל תוכי ולא מרפה. המטפלת אמרה שזה סתם בראש שלי ואני מאמין לה אבל מצד שני מה זה פאקינג עוזר? חשבתי שתוך כמה טיפולים אהיה כמו בן אדם אמיתי אבל מתברר שלא באמת. שום דבר לא ודאי אף פעם ולפעמים אני מקבל את זה אבל עכשיו אני מקבל את זה קצת טוב מדי. זה טוב? 

 

צריך לסיים עוד עבודות מהלימודים אבל השבוע לא עשיתי שום דבר. מבחירה. קמתי, התעצלתי, בזבזתי את הזמן וזהו. זה מרגיש די נורא ואני מרגיש את הקילוגרמים העודפים עליי וגם את המצפון העודף.

 

נמאס לי משאלות פתוחות, אני כבר לא מקווה לכלום ולא מצפה לשום דבר ורק מחכה שזה ייגמר כבר כדי שאוכל להתחפף מפה כמו שרציתי

 

מספיק

 

 

 

נכתב על ידי המחר כבר עבר , 21/4/2024 00:09  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  המחר כבר עבר

מין: זכר




הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להמחר כבר עבר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על המחר כבר עבר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)