לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Enlightenments from the crapper


זה הרי ידוע שההשראות הטובות ביותר של האדם באות לו בזמן ישיבה ממושכת בשירותים. אבל מה היה קורה אם מישהו היה משקיע מזמנו כדי לכתוב את כל ההברקות האלה, ומעלה אותם לאינטרנט? כלום. כנראה שכלום לא היה קורה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

9/2015

מה יוצא מהחור תחת של אדון קקה כשהוא נכנס לשירותים?


אתם מכירים את זה, שיש דברים מסויימים בחיים, שאתם מאמינים שמשהו אחד רצוי שיקרה, אבל יודעים שמשהו אחר צריך לקרות?

סתם דוגמא, כי אתם כבר פה, ואני כבר מדבר, אז למה שלא נתן דוגמאות? אם ישאלו אותי מה אני חושב על זנות, אני אגיד שאני חושב שזה שוק מכוער, שאני לא חושב שצריך להיות קיים, ששום אישה לא צריכה לעולם להיות במצב שבו היא מקבלת תשלום מזומן על גופה, ושזה צריך להיות חוקי. כי בינינו? נשב ונצעק, ונזרוק מילים כמו "מגנה, לא מכבד, משפיל" אבל בסופו של דבר, אם אנחנו באמת אנשים שמאמינים בבחירה חופשית, אנחנו גם צריכים להגן על אלה שמחליטים להשתמש בבחירה החופשית שלהם, לא? אם יש בחורה שמחליטה שהיא רוצה למכור את גופה בכסף, צריך להיות לה את ההגנה המינימלית שיש לכל איש עסק, שיש לכל אדם פרטי שעושה בחירות פרטיות שלא משפיעות על איש מלבד על עצמו, לעשות אותן בסביבה בטוחה. שלא יאנסו אותה, שלא ינצלו אותה, שהיא תמכור את עצמה, ולא שמישהו ימכור אותה בניגוד לרצונה... 

אבל לא על זה רציתי לדבר, על ה"חופש החוקתי של זונות". רציתי לדבר דווקא על הקטע הזה, שאם אנחנו יוצאים מנקודת הנחה(וזכותכם המלאה לא להסכים איתי, אני לא יכול להכריח אף אחד להיות צודק) שלנשים יש את הזכות למכור את גופן, אם זה מה שהן רוצות לעשות עם גופן, אז אנחנו גם צריכים להגיד שלגברים, יש את הזכות לקנות את זה, במידה והעסקה הוגנת... לא?

אנחנו לא יכולים להגיד שאנחנו מרשים לאנשים למכור סמים, אבל לא מרשים לאנשים לקנות אותם. אנחנו לא יכולים להגיד שאנחנו משחררים סוחרי סמים מהסטיגמה החברתית שנדבקה אליהם, ולא לשחרר את הלקוחות שלהם מאותה סטיגמה בדיוק... לא?

גם אם אנחנו לא חושבים שמשהו מסויים הוא מגניב, או מועיל, או רומנטי, או What the fuck ever, אנחנו חייבים לכבד את הזכות של האדם לעשות עם עצמו ועם הגוף שלו כל מה שעולה על דעתו... אם הומו רוצה לשכב עם הומו אחר, מי אני שאגיד לו שאסור לו לעשות את זה, אפילו אם המחשבה הפיזית על בולבולים שהם לא שלי, מכניסה אותי לחרדה קיומית?

בכלל, מה זה הקטע הזה, שאנשים נגעלים מבולבולים, אבל אף פעם לא מהבולבול של עצמם? מה זה הקטע הזה שאנשים חושבים שפלוצים זה מסריח, חוץ מהפלוצים של עצמם? מאיפה ואיך פיתחנו את היכולת הזאת להיות לגמרי בסדר עם דברים מגעילים שיוצאים מהגוף שלנו, רק כי אנחנו הבעלים שלהם, ולמה אנחנו לא יכולים לתרגם את זה ליותר דברים בחיים?

 

אבל בכלל..

מה שרציתי להגיד זה...

אם אתם מציעים מוצר, תהיו מוכנים שתמצאו אנשים שירצו לקנות אותו.

נכתב על ידי האיש מהאסלה , 30/9/2015 11:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  האיש מהאסלה

בן: 34




3,505
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאיש מהאסלה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האיש מהאסלה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)