לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

כל מה שאת צריכה עכשיו זה


Avatarכינוי: 

בת: 34

Google: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2012

מיתוסים ושמועות מפגרות עליי מימי התיכון העליזים


[ורק לצורך הבהרה: כשאני כותבת 'עליזים' אני מתכוונת לגיי. ולא לגיי מהסוג הטוב.]

 

אז, כמו שציינתי פה בבלוג מתישהו - אני ניצולה של 12 שנות חינוך דתי. הייתי בכיתת בנות בלבד, לבשתי חצאיות ארוכות, ובחלק מסויים של השנים חולצת התלבושת אצלנו נראתה בדיוק כמו של משטרת ישראל. אני לא אשקר, זה הותיר קצת צלקות [ממתי שניסיתי לחתוך את עצמי כשהמורה לביולוגיה סרבה להתעסק באבולוציה ורק אמרה "בואו נלמד על כרומוזומים ולמה אלוהים נתן לנו אותם!!!"] אבל בגדול אני חושבת ששרדתי את זה בכבוד. למרות שאני לא ממש חלקתי את אותו סט אמונות וערכים של המוסד ההוא אני תמיד השתדלתי לכבד את הסביבה שלי, באתי ממשפחה מסורתית וכל החברות שלי פה דתיות. זה כל מה שאי פעם הכרתי לפני שהאינטרנט נכנס בסערה לחיי והכיר לי אתכם, כופרים מתוקים שלי. 

 

אני כאמור שומרת על קשר די הדוק עם חברות מסויימות מהחטיבה והתיכון, אבל מדובר במספר מצומצם מאוד של בנות [5]. הן מצדן שומרות על קשר עם הרבה יותר אנשים, מן הסתם כי יש להן יותר במשותף איתם וכו', וככה קורה שכשאנחנו יוצאות לפאב או למסעדה או חוגגות יום הולדת כלשהו - אני מוצאת את עצמי בסיטואציות חברתיות עם אנשים שלא ראיתי מכיתה יב' בערך. אנשים שאני הייתי בטוחה שמעולם לא שמו לב לקיומי [כי הם אף פעם לא טרחו לפזול לעברי אפילו] ומסתבר שיש להם לא מעט זכרונות ממני/עליי (אפילו שמעולם לא היינו קרובים). הנה לקט של ההערות המיותרות ביותר על ה'אופי' שלי שיצא לי לשמוע, אנג'וי.

 

1. יו אני זוכרת פעם אחת שלא צמת בכיפור כי רצית לאכול צ'יזבורגר - כן? זה מה שאמרתי? רציתי לאכול צ'יזבורגר, ומכל ימות השנה בחרתי ביום כיפור ואז שפכתי את ליבי דווקא בפנייך על הרצון הזה? את בטוחה שזה לא היה "אני לא צמה אבל מכבדת את מי שכן"? [ואת הצ'יזבורגר הראשון והיחיד שלי אכלתי לפני פחות משנה, ביצ']

2. כל הזמן היית מסתובבת במחששה, לא? דווקא אין לך פרצוף של אחת שמעשנת... - הא. לא לקחתי בחשבון שהפרצוף שלי בכלל מסוגל להסגיר אותי. אני יכולה להיות סמויה נהדרת עכשיו כשחושבים על זה. טוב לדעת שבזמן שחשבתי שאתם לגמרי מתעלמים ממני השקעתם את הזמן לראות איפה אני מסתובבת, אבל פעם נוספת I CALL BULLSHIT. מעולם לא התקרבתי למחששה ולא נגעתי בסיגריה עד גיל 19, אבל ניסיון הכפשה נחמד..

3. אמרו שהיית בכת השטן - אוקיי עכשיו אתם פשוט ממציאים דברים שלקוחים מסרט גרוע שמשוחרר רק לטלוויזיה. זה שהייתי שומעת מוזיקה קצת שונה [ולא תגידו הבי מטאל!! מאדרפאקינג קלישאות כמו רד הוט ומיוז והקילרים] לא אומר שאני רוצחת חתולים בבתי קברות בזמני החופשי!!עצבני

4. היית גאון - שקר. שתקתי המון, וזה איכשהו התפרש כחוכמה. הייתי טובה באנגלית [והכל יחסי, קחו בחשבון שאני הייתי מוקפת בחורות דתיות שלא ממש ששו לאמץ שפה נוספת לחיקן], איכשהו השמועה שאני עושה "7 יחידות באנגלית" הגיעה גם לתלמידים בשכבה שמתחתיי. לכו תבינו.

5. תמיד חשבנו שתצאי סופרת - ביצ' פליז, את אף פעם לא קראת שום דבר שלי, על מה את מבססת את המחמאה הזאת בדיוק, סה"כ ראית אותי משרבטת במחברת שלי, FOR ALL YOU KNOW כתבתי מניפסט קומוניסטי.

6. הייתי בטוחה שאת לסבית - למה, כי לא ריירתי על בנים בהפסקה כמוך? כן, תסדרי את כיסוי הראש שלך, WHORE

7. אני זוכרת שפעם התעצבנת על הרב של בית הספר וצעקת לו באמצע השיעור שאלוהים זה פיקציה משעממת - טוב, זה חלקית נכון. אבל את היית בכיתה אחרת לגמרי, את לא אמורה לזכור את זה. חשבתי שאנשים דתיים לא אמורים לדבר אחד על השני מאחורי הגב. MAKE IT STOP.

 

[ובכן, זה היה ניצול יעיל של הזמן הפנוי שלי, ולא אכפת לי מה כל העבודות האלה שיש לי להגיש אומרות, כי הן לא יכולות לדבר.]

נכתב על ידי , 31/12/2012 14:08  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , הומור וסאטירה , ציורים ואיורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPapillon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Papillon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)