לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The revolution -שלטון העם חוזר ובגדול


דמיינו עולם בו החלש והחזק מתמזגים יחד ואין הבדלים בין המעמדות...הקול שלי, ושלך ושלהם שווה ערך ונשמע בכל אוזן במדינה. מצליחים לדמיין עולם כזה??? אז תפסיקו לדמיין והיפכו אותו הלכה למעשה, העניקו לי את הקול שלכם ויחד נהפוך לאגרוף ברזל שאף אחד לא יכול לו!!!

כינוי:  נתנאל סויסה

מין: זכר

Google:  נתנאל





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2010

קיראו עד הסוף, אני בטוח שזה ייגע לכם - הכאב הפרטי שלי....


הפעם בחרתי לפנות אליכם ולכתוב בנימה אישית על הכאב הפרטי שלי.

עפולה היא העיר בה נולדתי, חונכתי והתבגרתי. היא העיר בה כנראה אבלה את שארית ימי ואגדל בה את ילדיי בע"ה יתברך. אך דברים רבים התחוללו בעירי בשנים האחרונות, אירועים שישנו את פני בירת העמק כנראה שלנצח.

בעיריית עפולה בחרו לפרק חטיבת ביניים- אחת מתוך שניים, להעבירה לתיכון- אחד מתוך שניים, לסגור את התיכון ולהעביר את כל תלמידי העיר ללמוד בתיכון אחד בלבד!!! בכיתות מאולתרות ובצפיפות איומה ששיעור אמיתי וחינוך לא יכולים להתבצע בתנאים מחפירים אלו, וכל הפרוצדורה המסובכת הזו עבור מה??? אתם בטח כבר עונים לעצמכם על השאלה הרטורית הזו אך למען הסר ספק – כל הפרוצדורה המסובכת והכואבת הזו מתרחשת עבור בנייה ונדל"ן שלא יכנסו לאף כיס מכיסם של תושבי העיר אלא לכיסם של ה"מקורבים לצלחת". תושבי העיר כאובים, המורים מפחדים על מקומם ונאלצים להיות חלק מהזרם, ההורים ממורמרים והתלמידים מיואשים ממסגרת החינוך וכולם חשים שמישהו אי-שם גבוה נטש אותם וכל פנייה או מחאה נתקלות באוזניים ערלות, האנשים שאנו בחרנו שיהיו לנו לראש בצעו חור בספינה של כולנו וטענו כי החור נבצע בצד שלהם אך שכחו כי חור כזה יגרום לטביעה של כולם. מצב החינוך בעפולה הולך ומדרדר והפשע ברחובות עולה וגובר, חבל שראשי החינוך ומחזיקי התיקים בעירייה לא יוצאים אל הרחובות, אל מועדוני הנוער ואל בתי-הספר בכדי לראות ולשמוע הלכה למעשה את העוולות שהם בעצמם גרמו, חבל שהם לא שמים את ליבם אל זעקות ההורים וכאב הילדים, גם אלו שהצליחו לעבור את הבירוקרטיה האיומה בדרך אל משרדו של ראש העיר או מנכ"ל החינוך נתקלו ב"איומים" ובהסבר פשוט שעדיף וכדאי לו "לרדת" מהעניין.  תלמידים שערכו הפגנה מסודרת ומאורגנת שתואמה מראש עם המשטרה ועיריית עפולה הפגינו אל מול עצמם ואף אחד לא היה שם בכדי לשמוע את מה שיש להם לומר – ויש להם לומר והרבה. הם מתוסכלים וחשים כי משהו שאמור היה להיות חינוך הפך להיות עסקי והילדים שלנו הם לא עסק, הם הדור הגדל ובא אל אזרחי המדינה, הם אלה שיעמדו בגבולות, במחסומים ובמגדלי השמירה בעוד שנים לא רבות ואף אחד מאיתנו לא היה מעוניין שאדם שאין לו זיקה למדינה או שניפגע ממנה בצורה כואבת ואכזרית כ"כ יגן עלינו כי זוהי כרוניקה ידועה מראש – הייאוש במדינה גובר ועולה והכל מתחיל ונגמר בדור שאנו בונים, בדור שאנו אחראים לחינוכו, בילדים שלך, שלהם ואלה שעוד יהיו...

אני קורא אל כל תושבי העיר עפולה ולאלה המזדהים עימם, צאו מבתיכם והפעם הצביעו ברגליים, אל תשכחו שמי שעומד בראש עומד שם בזכותכם, הבטיח הבטחות אין ספור ולא עמד ביעדים, אל תפחדו להשמיע את קולכם, הפחד הנוכחי והשתיקה יובילו בסופו של דבר למצב שהוא בלתי הפיך,למצב המפחיד באמת, אמנם אין לי עוד ילדים אך יהיו בע"ה והם יאלצו לסבול וללמוד בתנאים קשים לכן אני מבקש גם מאלו שהסיפור כרגע אינו נוגע אליהם הוא עוד ייגע – זו העיר שלנו, הפנים שלנו, הכבוד והזכות שלנו – אל תוותרו על כל זה כי בוויתור על העיר אנו מוותרים על מי שאנחנו.

עזרו לי לעזור לכם ויחד נקדם את דור העתיד של העיר עפולה, יחד תמיד אפשר יותר.

 

 

שאלות, תשובות, הערות והארות למייל: [email protected]

 

נכתב על ידי נתנאל סויסה , 3/5/2010 15:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

38
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , 18 עד 21 , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנתנאל סויסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נתנאל סויסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)