לדף הכניסה של ישרא-בלוג
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני והעולם המוזר הזה..

ברוכים הבאים לעולם המוזר והאפל שלי...

Avatarכינוי:  התמימות בהתגלמותה:)

ארכיון:

הבלוג חבר בטבעות:

5/2008

טוב..הנה המשך הסיפור השעמם שלי...

אז אחרי הפגישה הראשונה  המשכנו לדבר המון בטלפון ויצא לנו בשבועיים הראשונים להיפגש  5 פעמיים(!!)

הכל הלך סבבה הקשר הלך כמו שצריך..הוא הראה לי שאכפת לו ממני ותמיד שאל אם אכלתי וכו' הוא היה ממש חמוד אליי

ובזמן שהייתי איתו בקשר היה לי את המיוניים לחיל האוויר(ב27.3)וטיול שנתי שיצא בדיוק ביום הולדת שלו(אני החלטתי לצאת לטיול עוד לפני שהכרתי אותו..וכשכבר הייתי איתו לא יכולתי לא לצאת)

עכשיו קצת נפרט על הטיול ועל המיונים

הטיול:

הטיול נקבע ל24.3 יום ההולדת ה21 של נדב..הטיול היה די בסדר אבל עיצבן אותי שלא יכולתי להיות איתו..

השעה שהיינו צריכים להגיע לבצפר הייתה חמש חמש וחצי..כמו תמיד יצאתי באיחור..וקבעתי עם ליאור לפגוש אותה בחמש או חמש וחצי(חח אני כבר לא זוכרת)וכל הזמן דיברתי איתו בטלפון(מתי שאפשר כמובן)

היו קטעים חמודים ומצחיקים בטיול שאני לא אשכח לעולם(חחח אין לי כוח לפרט)

קבעתי עם נדב להפגש איתו למחרת(נתנו לו לצאת מהבסיס ולחזור ביום רביעי..בעיקרון הייתי אמורה לנסוע אליו לבסיס אם הוא לא היה יוצא)ואז הוא שאל אם הוא יוכל לישון אצלי..אז התקשרתי לאמא והיא הסכימה יייאייי.. חחח

למחרת פגשתי אותו והיה לי ממש כיף איתו@!

נ.ב

ביום חמישי הוא היה צריך לצאת שוב הביתה חח מפקד סתום חח הייתי כבר נותן לו לחזור ביום ראשון חיחיחי

מיונים לחיל האוויר:

ב27.3 היו לי את המיונים והחמודי שלי הצליח לצאת יותר מוקדם מהבסיס(במקום ב2 בצהרייםאז ב9בבוקר)

המיוניים היו אחלה איזו מוטבציה הייתה לי שם וואוווו..אפילו הכרתי שם אנשים חמודים(מוזר שם לא הייתי ביישנית חח)

היה לי שאלון וראיון..וואוו אני זוכרת שבשאלון שאלו אם אני מעדיפה עבודה שמלכלכת את הידיים או עבודה נקייה..חח אז עניתי עבודה שמלכלכת(!!)ובראיון שאלו כל מיני שאלות אבל השאלה שהכי אהבתי הייתה האם ארצה לחתום קבע..חח ובלי להסס עניתי כן!! חח ואז מהרצליה(עד לשם שלחו  חחח לבית חיל האוויר דווקא מקום ממש יפה)נסעתי לת"א שם יותר מאוחר קבעתי להיפגש עם נדב

בתחנה המרכזית החדשה(כי עד שהוא הגיע מבאר שבע כבר סיימתי את המיוניים)

ליוותי את רוזי(בחורה חמודה מחולון) וישר הלכתי לחפש אותו(כי הוא הגיע לפני) ואיך שראיתי אותו כפרעליו ישר חיבקתי חח

חח נסענו אליו חח מבלי שההורים שלי יודעים(כי הם חושבים שאלפי מנשה זה מקום מסוכן)חח אז מתחנה מרכזית נסענו לכפר סבא ירדנו באיזור איפה שאבא שלו עובד(אבא שלו מוכר הלבשה תחתונה וכל זה)ומשם נסענו לאלפי מנשה דווקא מקום חמוד אבל קרוב לערבים(לא שונאת..מפחדת) היינו אצלו בבית אכלנו ויצאנו שוב בשביל להיות בעזריאלי  שוב נסענו עם אבא שלו עד כפר סבא

ומשם לקחנו אוטובוס לת"א לפני שעלינו הוא קנה משקה(אבא שלו נתן לו 120 ש"ח לפני שיצאנו מהבית שלו)

אהה שכחתי לציין החמודי שלי לא חשב בהיגיון והחליף לאזרחי מה שגרם לו לבזבז יותר כסף

מתחנה מרכזית נסענו לעזריאלי(חח כמה מפתיע!!)שם הסתובבנו הוא קנה לי קולה ראינו המון דברים חמודים אבל בגלל התקציב המועט..לא הייתה את האפשרות לקנות את מה שרצינו:(

הינו בהפניג(חח או איך שרושמים את זה)שם הוא קנה לי דבר חמוד לפלאפון..ואז.....

בקדחנות הוא התחיל לחפש משהו לעצמו(הוא התחיל להתבכיין"רק לי אני לא אקנה בסוף כלום..")..חשתי לא שווה כלום(אוףף עם החוסר ביטחון עצמי הזה!!)וחשתי שמשהו לא בסדר בי

ובכיתי ורבתי איתו קצת ואמרתי לו את המשפט הכי "חכם" שיש:

"אתה לא משקיע בי כמו שאופיר חבר של יפית משקיע בה"..ברור שהוא נפגע ואז הוא קנה לי כרטיס ברכה מוכן כזה הסתובבנו עוד קצת וחזרנו במונית לתחנה המרכזית עליתי לאוטובוס חזרה לב"ש ..

יותר מאוחר כשחזרתי לבית באייסי הוא אמר לי שהוא נפגע..ביקשתי סליחה(אין לכם מושג קוראי המועטים כמה חרא הרגשתי)

המשך יבוא....

אילה:)

נכתב על ידי התמימות בהתגלמותה:) , 22/5/2008 15:03
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט

חלק א' - ההכרות עם נדב

כמו שהבטחת לכם אני אספר מהתחלה מה שקרה מרגע שהכרתי את נדב ועד שהוא נפרד ממני...

הכל התחיל בתחילת מרץ..נכנסתי אחרי תקופה ארוכה לאתר גופ...ושם הכרתי אותו..ראיתי שהוא הסתכל לי בכרטיס..החלטתי לשלוח לו הודעה...האמת אין לי שמץ של מאיפה היה לי את האומץ לשלוח לו אבל שלחתי

חח הוא נראה בנאדם חמוד והוא נראה מאוד יפה..

להפתעתי הוא ענה דיברנו שם והמשכנו למסנג'ר שם הכרתי אותו יותר טוב..

הוא חשב שאני תפוסה בגלל מה שהיה רשום באתר(חח לא היה לי כוח לעדכן) וכנראה בגלל זה לא שלח הודעה

הוא שאל מה קרה למה החבר האחרון נפרד ממני ואני כמו תמיד התקשתי להסביר חח..אז הצעתי לו לדבר בטלפון ושככה יהיה לי יותר נוח..אבל לו ולי נגמר הטוקמן..אז הצעתי לו להתקשר אליו לבית (חשבתי שהוא בבית בגלל שהוא אמר לי שהוא מחכה עד שיהיו מים חמים..)הוא אמר לי שהוא נמצא אצל חבר שלו וברגע שהיו מים חמים הוא הלך להתקלח ונתן לי את מספר הפלאפון שלו....

בסוף יותר מאוחר הוא התקשר ודיברנו ושם הסברתי לו מה קרה..אחרי השיחה הוא שלח לי הודעה לפלאפון..בהמשך קבענו מתי להיפגש(קבענו להיפגש ברגע שהוא יוצא מהבסיס)

נפגשנו בקניון היו המון צחוקים לפני(אני איחרתי והכרתי מישהי חמודה)הסתובבנו בקניון ואז החזקנו(חח כמה רושמים?) ידיים(חח היה לי קר)ירדנו לקות האוכל שם ישבנו ושם הוא הציע לי להיות חברה שלו..והסכמתי!!:))היה כיף וגם פגשתי את ורה(חח שהתקשרה אליי בארבע ואמרה לי התקשר בחמש ומרוב שהיה לי כיף איתו התקשרתי בשש..והייתי צריכה יותר מאוחר לעזוב אותו לכמה דקות בשביל להביא אותה..כל הזמן חשבתי עליו חחח..)

ורה הייתה עם מריה(הבת של המורה למתמטיקה) יותר מאוחר מריה עזבה כי היה לה משהו לקחת ונשארנו אני ורה ונדב..

יותר מאוחר נדב היה צריך לחזור הביתה אז יצאנו מהקניון לכיוון התחנה המרכזית שם ביקשתי ממנו לקנות לי גלידה ממקדונלנס

(וחלק מתשלום אני נתנתי) ליוויתי אותו לאוטובוס וחיבקתי אותו חזק חזק והמשכתי עם ורה להפוך..וחזרתי הביתה

ככה נגמר היום  ..

נכתב על ידי התמימות בהתגלמותה:) , 5/5/2008 17:12
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט

מפגש מעריצים עם אניה בוקשטיין:)

כמו שהבטחתי לכם אהובים שלי..הנה אני מקיימת ורושמת לכם איך היה ומה היה במפגש המעריצים עם אניה בוקשטיין:)

אז ככה אני רשומה בפורום הרשמי של אניה בוקשטיין אבל לא רושמת הודעות וא ז ראיתי הודעה שבה מודעים על קיום מפגש המעריצים והחלטתי להירשם..נרשמתי וכעבור כמה זמן נקבע תאריך המפגש..ה22 באפריל בחופשת פסח..

ואז כשהיה לי את נדב  רשמתי אותו כדי לא להיות לבד.... רשמתי אותו מבלי ידעתו.. (ואז קרה מה שקרה בגלל מה שעשה בשמירה והוא לא יכל לבוא איתי..)ככל שהתקרב המפגש היה נראה שאני לא אצליח להגיע לשם..אבל לא נכנעתי..ובסוף יום לפני הצלחתי לשכנע את ההורים ונסעתי למחרת לת"א!!!

והנה היה חייב להיות קטע מעצבן..קמתי די מאוחר..התארגנתי כמה שיותר מהר והגעתי בסיביבות 10 וחצי לתחנה והמקום שם היה מפוצץץ וחכיתי שעה לאוטובוס הבא שהגיע ב11 וחצי ונסעתי רק בסיביבות  אחת וחצי הגעתי לת"א ולמקום המפגש ..וכמעט לא הכניסו אותי..אך בסוף הצלחתי ..נכנסתי ושאלו אותה שאלות אני ישבתי והקשבתי.. היה מדהים והיא גם שרה (היא שרה מקסים!!!) ואז הצטלמנו איתה והיא כזו מקסימה!!!!! כמה סבלנות הייתה לה הלוואי וכל המפרוסמים יהיו כמוה!!

אחרי שהצטלמתי איתה אמרתי שלום ויצאתי חזרה לבאר שבע(בדרך פגשתי את תומר ידידי מת"א הוא לקח אותי לקו 380) התקשרתי לאימא שלא תדאג והודעתי לה שאני בדרך חזרה..היה מדהים וחבל שזה נגמר כל כך מהר

נ.ב

חח בסוף שכחתי לתת להם 10 ש"ח שהם ביקשו שנביא חח

נכתב על ידי התמימות בהתגלמותה:) , 1/5/2008 18:28
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט