לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

You thought that you were the bomb, yes well so did I


מפה לשם, מה זה כבר משנה

כינוי:  שמלה אדומה

בת: 35

ICQ: 388720052 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2008

מקסימום


הרבה זמן לא כתבתי כאן והזנחתי לטובת מקומות אחרים.

 

-

 

אני והוא כל כך מאושרים ביחד, היו לנו ריבים דיי קשים בתקופה האחרונה אבל זה חלף עלינו. אנחנו גם גרים ביחד. וחשבתי על זה, מה יקרה אם נתארס? זאת אומרת, כל החיים שלנו יתהפכו מצד לצד, ואולי לא? אולי כבר הגענו למקסימום של המקסימום ביחסים שלנו ואין לאן להתקדם?

אולי יש עוד הרבה מעבר.. מעבר למה שאנחנו נמצאים בו. אנחנו בסה"כ זוג דיי יציב, שנינו בצבא, אני גם לומדת ועובדת (ויש לי זמן, אבל אני מותשת. באמת שזה הורג אותי..) ולמרות הכל יש לנו זמן אחד לשני, וזו ממש לא תחושה של 'מיצה את עצמו' אלא שכל בוקר שאני מתעוררת לידו בסוף שבוע שני או שלישי, אני מרגישה משהו חדש. אבל מה אם זה ייגמר? אוף לא יודעת אני מבלבלת גם את עצמי.

 

יוצא לנו לדבר הרבה על להתארס. בשיא הרצינות, זה מה שייצב אותי עכשיו ויגרום לי לעמוד על הרגלים. עברתי כל כך הרבה מהפכות בחודשיים האחרונים, נגעתי שוב בדברים שממש לא הייתי צריכה לגעת והלכתי יותר מידי אחרי אנשים שלא צריך ללכת אחריהם. אני מקווה שאין לי יותר נמוך לאן להגיע, אבל, לא יודעת, כל העניין הזה, שפתאום כבר לא משחקים בבובות וזה הרייל לייף, נהיה כל כך קשה וגדול עלי.

 

נכנסתי לאיזשהו לחץ בפעם הראשונה שהוא העלה את זה, בסוף השבוע האחרון. זה היה מלחיץ מספיק. ואחר כך התחלתי לחשוב על זה ברצינות.. בלי כל הילדותיות שבי. הוא לא ממש הציע לי, אבל שאל בעיקיפין מה יקרה אם. אני אוהבת אותו כל כך.

 

 

נכתב על ידי שמלה אדומה , 14/4/2008 22:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשמלה אדומה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שמלה אדומה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)