לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בת 21 מהמרכז... מפחדת מכל מה שזז / וגם אוהבת ללמוד את הכוכבים / לשכב על הגב, לגרד את האף / ולכתוב הרבה שירים. / לשתות שוקו קר (ליקר שוקולד עם חלב) / לאכול עם צ'ופסטיקס הכל מעורבב / את פסיפיק בלו כי פאולה טריקי פצצה / ולרקוד לבד בסלון רק כי אני רוצה.

כינוי:  LilyFair

בת: 38





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

אני אוהבת את זה. את החיים, השניות והדקות האלה.


זו לא קלישאה, אני לא מרגישה קלישאה. אני אותה אני. הכל רגיל. אבל אני מרגישה שלווה בתוך העור שלי. מעולם לא היה טוב יותר להיות אני. והכל בגלל סקס... קצת סקס. התנסות ראשונה אפשר לומר. אני אומרת "אפשר לומר" כי שום דבר לא היה לי חדש, הופתעתי מכמה שזה היה רגיל. נשיקה ראשונה. הייתי שם. אבל הפעם רציתי להמשיך, לא הפריע לי. רציתי. סקרנות. וגם היה לי טוב. הבנתי פתאום שאני עשויה בשביל זוגיות, מישהי להיות איתה כל הזמן ולא רק שני לילות. מישהי שאני אוהבת באמת. שאני רוצה ויוצאת מעצמי לעברה.

כי אני אוהבת להתנשק, אני אוהבת לגעת ולגעת, לא להפסיק, אני אוהבת להתעורר מזה שהיא מתבוננת בי, אני אוהבת לקום כדי לסגור את התריסים ולחזור לחיבוק, אני אוהבת להכין לנו תה, להחליף את "על לא דבר" ו"תודה" בנשיקה, אני אוהבת יד על הברך, אני אוהבת לעשות לה מסאז', אני אוהבת לכבות את האור ולהתמסר לתחושות, אני אוהבת להתעורר באמצא הלילה כי קר לקום ללבוש רק מכנסיים, אני אוהבת ללכת ברחוב ולהחזיק ידיים, אני אוהבת כשהיא גומרת, אני אוהבת כשהיא אומרת לי שאני יפה, אני אוהבת להיות פאמית בכל מאודי כי זה מה שהיא אוהבת, אני אוהבת חיבוקים ארוכים, אוהבת לישון מחובקת, כפיות, זה לא נוח אחרי כמה זמן, אבל נותן טעם טוב.

אחרי רק שני לילות הייתה חסרה לי נוכחות במיטה כשישנתי לבד, הלילה האחרון. לפחות הריח שלה נשאר בסדינים.

חזרתי לארץ. אני מרגישה שגלשתי בזמן או בין יקומים מקבילים. השקט הפנימי שלי אני מקווה שימשיך ללוות אותי שלא יתאדה בשגרה של העולם האמיתי. זה לא יאומן, יותר מידי טוב מה שקרה לי. זה בדיוק בדיוק מה שהייתי צריכה. לא ידעתי שהחיים יכולים להפתיע ככה, להיות כמו סרט, כמו אגדה.

נכתב על ידי LilyFair , 2/10/2007 01:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLilyFair אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LilyFair ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)