לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הסאטירה של ישרא
Avatarכינוי: 

בן: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2012

Where is the Money?


יש לי בעיה מסויימת עם יאיר לפיד: הוא לאט-לאט מתגלה כטמבל.
בין אם הוא כותב את השטויות בפייסבוק ("אני תמיד מסכים עם עמדת מערכת הביטחון" ו"טוב ביי") או שמישהו כותב את זה בשמו, הוא לא גאון גדול. כי או שבאמת הוא מתבטא בדרכים האומללות הללו, או שהוא נותן לאותו מונגולואיד שמנהל את הדף שלו להמשיך בתפקידו במקום לפטר אותו.
גם ההתבטאויות האוויליות שלו נגד קדימה והעבודה לא ממש עושות טוב לגוש שלפיד מתיימר לייצג.
אז מסתבר שהכותב הדגול לא נשמע טוב בעברית, אז חשבתי לעצמי איך הוא יישמע בשפות אחרות. לשם כך גייסתי את המתרגם של גוגל, שיתרגם לשפות שונות את המשפט הבא:
אז לפיד אומר שהוא יאיר את העתיד, אבל גורם לכך שקדימה לא תרצה לשבת איתו, וגם בעבודה לא ירצו, ככה ששרה וביבי יישארו בשלטון, ואנחנו נשאל בכיכר איפה הכסף.
והנה הדרך בה תרגם המתרגם של גוגל את המשפט הזה לשפות השונות:

 

אוקראינית:
כך, יאיר לפיד אומר שהוא בעתיד, אך עושה כדים כי לא היה יושב איתו לא רוצה לעבוד, כמו שרה וביבי יישאר בכוח, פנינו אל האזור שבו נמצא הכסף.

 

יאיר, למה אתה עושה כדים?

 

אורדו:

יאיר לפיד אמר שאם בעתיד, אך עושה קדימה רוצה לשבת איתו בעבודה לא הייתי רוצה, כמו שרה BB יישאר בשלטון, ביקשנו שם את הכיכר כסף לא.

 

מי ביקש את הכיכר כסף לא? ואיך זה שגם פה ביבי יוצא אמריקופיל?

 

אזרבייג'נית:

לכן, לפיד יאנג אומר שהוא יהיה, אבל זה לא רוצה לעבוד ולשבת איתו קדימה, ביבי שרה, וכפי כוח נשאר, והכסף לאן אנחנו רוצים ליישב זאת היא.

 

מסתבר שבאזרבייג'ן עדיין זוכרים שיאיר הוא הבן של טומי. כמו כן, מסתבר שליברמן יוצר עם המדינה הזו קשרים, כי נראה שאין להם בעיה עם התיישבות.

 

איטלקית:
אז יאיר לפיד, אומר בעתיד, אבל מוודאת כי קדימה לא תרצה לשבת איתו, את העבודה שאתה לא רוצה, כמו שרה ביבי יישאר בשלטון, וביקשנו את הריבוע שבו נמצא הכסף.

 

יאיר, אם אתה לא רוצה את העבודה, אף אחד לא מכריח אותך.

 

אינדונזית:
אז יאיר לפיד אמר את העתיד, אבל זה הופך את קדימה לא רוצה לשבת איתו, ובמקום העבודה לא תרצה, כמו שרה ודודה יישאר בשלטון, ואנו מבקשים את הריבוע שבו נמצא הכסף.

 

עכשיו גם הדודה של שרה נכנסת ללשכה?

 

איסלנדית:
כך אומר יאיר לפיד אותו בעתיד, אבל עושה את זה קדימה לא הייתי רוצה לשבת איתו, והעבודה לא רוצה, כמו שרה וביבי יישאר בשלטון, וביקשנו את הכיכר שבו נמצא הכסף.

 

אירית:
אז הוא אומר את העתיד יאיר לפיד, אבל קדימה לא הייתי רוצה לשבת איתו, לא רוצה לעבוד, רוצה שרה וביבי להישאר בשלטון, וביקשנו הריבוע שבו נמצא הכסף.

 

אלבנית:
אז יאיר לפיד אומר שהוא בעתיד, אבל עושה את זה קדימה לא הייתי רוצה לשבת עם, והעבודה לא רוצה, כמו שרה ביבי יישאר בשלטון, ושאלנו אותה היכן מרובע הוא כסף.

 

אנגלית:

אז יאיר לפיד אומר שהוא בעתיד, אך עושה שקדימה לא רוצה לשבת איתו, בעבודה לא רוצה, כמו שרה ביבי יישאר בשלטון, וביקשנו את הריבוע שבו נמצא הכסף.

 

לפיד, השגת את המפתחות של דלוריאן?

 

אסטונית:
אז יאיר לפיד אומר שהוא ימשיך, אבל זה עושה קדימה לא הייתי רוצה לשבת איתו בעבודה לא רוצה, כמו שרה ביבי יישאר בשלטון, וביקשנו את הריבוע שבו נמצא הכסף.

 

סתם שאלה, יאיר: תמשיך במה?

 

אספרנטו:
אז יאיר לפיד אמר כי בעתיד, אבל האם שקדימה לא רוצה לשבת איתו, העבודה לא רוצה, כמו שרה ביבי יישאר בשלטון, וביקשנו את הריבוע שבו נמצא הכסף.

 

העיקר שבעתיד.

 

אפריקנס:
כך אומר יאיר לפיד עתידו, אבל קדימה זה לא רוצה לשבת איתו, בעבודה לא רוצה, כמו שרה וביבי יישאר בתוקף, ואנו מבקשים את הריבוע שבו נמצא הכסף.

 

ארמנית:
כך יאיר לפיד, אומר כי בעתיד, אך עושה שקדימה לא רוצה לשבת איתו, לא רוצה לעבוד עם ממשלת ביבי של שרה, שאלנו את המקום שבו נמצא הכסף.

 

הארמנים הבינו כבר מי מנהל את הממשלה הזאת.

 

באסקית:
יאיר לפיד בעתיד, אבל קדימה לא רוצה לשבת איתו, העבודה שאנחנו לא רוצים, כמו שרה ביבי יישאר בשלטון, ועל המקומות שיש לנו לשאול, איפה הכסף.

 

באסקים יקרים, מה שחשוב זה שיאיר יעבוד במה שהוא רוצה. ויאיר, אם אתה כבר בעתיד, אולי תספר לנו כמה מנדטים יהיו לליכוד יותר מלך?

 

בולגרית:
אז יאיר לפיד אמר את זה בעתיד, אבל האם זה "קדימה" לא הייתי רוצה לשבת איתו בעבודה, אתה לא רוצה, כמו שרה ביבי יישאר בשלטון, וביקש את הכיכר, שם הוא כסף.

 

אל תרגישו רע, תושבי בולגריה, כמעט אף אחד כבר לא רוצה לשבת עם קדימה בעבודה.

 

בלרוסית:
כך אמר יאיר לפיד הוא בעתיד, אבל עושה את זה קדימה לא היה יושב איתם, לא רוצה לעבוד, כמו שרה וביבי יישאר בתוקף, והלכנו לאזור שבו נמצא הכסף.

 

יאיר, גם אני לא רוצה לעבוד, אבל אין לנו ממש בררה, נכון? ובלרוסים יקרים, אם תסכימו לגלות לי איפה האזור בו נמצא הכסף, אשמח מאוד.

 

בנגאלית:
יאיר לפיד, גם בעתיד, הוא אמר, אבל זה עושה קדימה עם זה, לא רוצה לשבת ולעבוד, ואשתו שרה רוצה להיות בשלטון, ואנו שואלים היכן הכסף הוא לא מרובע.

 

יאיר, לאשתך קוראים שרה? והיא רוצה להיות בשלטון? האם יכול להיות שביבי הוא שותפך הטבעי?

 

גאורגית:
אז, יאיר לפיד, אמר כי בעתיד, אך עושה שקדימה לא רוצה לשבת בו, ולא רצה לעבוד, כמו גם שרה וביבי יישאר באדמה ושאל היכן הכסף.

 

שרה וביבי יישארו באדמה? איזו אדמה? אדמת אבות או אדמה אמריקאית?

 

גוג'אראטי (לא, אין לי מושג איפה מדברים בשפה הזו או איך הוגים את השם שלה):
יאיר לפיד, הוא אומר זאת גם בעתיד, אבל זה קדימה לשבת איתם, לא רוצה, כמו שרה וביבי יהיה כוח, שאלנו לאן הכסף הוא לא מרובע שאתה רוצה.

 

הכסף לא מרובע בהרבה מקומות, אבל אם לפיד רוצה כסף לא מרובע, הוא מדבר על גרושים.

 

גליציאנית:
לכן, אמר יאיר המצבה בעתיד, אך עושה קדימה לא רוצה לשבת איתו, והעבודה לא רוצה, כמו שרה וביבי יישאר בשלטון, ולשאול את המקום שבו נמצא הכסף.

 

גרמנית:
אומר יאיר לפיד אומר שהוא לא רוצה את העתיד, אבל עושה את זה קדימה תהיה לשבת איתו בעבודה לא רוצה, כמו שרה וביבי לשלטון יישאר, וביקשנו מקום הכסף.

 

יאיר, אם אתה לא רוצה את העתיד, זו בעיה. כי הליכוד כבר רוצים את העבר, אז תהיה לך תחרות קשה.

 

דנית:
אז יאיר לפיד אומר שהוא בעתיד, אבל האם שקדימה לא רוצה לשבת איתו, בעבודה לא, כמו שרה ביבי יישאר בשלטון, וביקשנו את הריבוע שבו נמצא הכסף.

 

הולנדית:
אז יאיר לפיד אומר שהוא בעתיד, אבל עושה את זה קדימה לא הייתי רוצה לשבת איתו בעבודה לא רוצה, כמו שרה ביבי יישאר בשלטון, וביקשנו את הריבוע שבו נמצא הכסף.

 

הונגרית:
אז יאיר לפיד, אומר כי בעתיד, אבל כל כך שקדימה לא רוצה לשבת איתו ולעבוד לא רוצה, כמו שרה וביבי נשאר באזור הכוח, ושאל היכן הכסף.

 

ביבי שאל היכן הכסף? כאילו שהוא לא יודע.

 

הינדי:
יאיר לפיד אומר בעתיד, אבל קדימה לא רוצה לשבת איתו, לא הייתי רוצה לעבוד, ואשתו שרה רוצה להישאר בשלטון, וביקשנו את המעמד שבו נמצא הכסף.

 

אין ספק ששרה רוצה להישאר בשלטון.

 

וייטנאמית:
אז יאיר לפיד אמר שהוא בעתיד, אבל להפוך את זה קדימה לא הייתי רוצה לשבת איתו, ובמקום העבודה לא תרצה, כמו שרה וביבי ימשיך בשלטון, וביקשנו את הכסף בכיכר.

 

כן, ביקשנו את הכסף בכיכר, אז, בקיץ. בינתיים קיבלנו טרכטנברג...

 

ולשית:
אז יאיר ראפיד אומר את זה בעתיד, אבל זה עושה לקדימה לא היה יושב איתו, לא יעבוד כי בכך יהיה כמו שרה וביבי נשאר בתוקף, וביקש ריבוע שבו נמצא הכסף.

 

מי זה יאיר ראפיד, ולמה מישהו חושב שביבי ושרה עדיין בתוקף?

 

טאמילית:
יאיר לפיד, הוא אומר בעתיד, אבל קדימה לשבת איתו, ואני חייב לומר כי את העבודה, כגון שרה וביבי הוא בשלטון, ואיפה הכסף כי אנחנו לא רוצים להפוך את הכיכר.

 

קדימה! שבו עם יאיר! ותנו את הכסף לפני שנהפוך את הכיכר! בטאמילית זה בטוח נשמע יותר טוב.

 

טורקית:
אז יאיר לפיד, אומר כי בעתיד, אבל קדימה לא רוצה אותו לשבת ולעבוד, ואיפה הכסף יישאר בשלטון, כגון שרה וביבי לא רוצה, שאלנו את הכיכר.

 

קדימה לא רוצה שיאיר יעבוד והטורקים האלו הולכים לשאול כיכרות. אין ספק שהאינטליגנציה במזרח התיכון עולה עם השנים...

 

טלוגו (לא, גם את השפה הזאת אני לא יודע איפה מדברים):
יאיר לפיד, הוא אמר זאת גם בעתיד, אבל לשבת איתו בקדימה ולא בעבודה שאתה רוצה, כמו שרה וביבי יישאר כוח, כסף זה לא לאן שאנחנו רוצים בכיכר שאל.

 

יוונית:
אז יאיר לפיד אומר את העתיד, אבל עושה את זה קדימה לא הייתי רוצה לשבת איתו בעבודה לא רוצה, כמו שרה ביבי יישאר בשלטון, וביקשנו את הריבוע שבו נמצא הכסף.

 

יידיש:
אז יאיר לפיד אומר את העתיד, אבל עושה את זה קדימה לא הייתי רוצה לשבת איתו, בעבודה לא רוצה, כמו שרה ביבי יישאר בשלטון, וביקשנו את הריבוע שבו נמצא הכסף.

 

אוי א ברוך.

 

יפנית:
יאיר לפיד אמר את עתידו אז, קדימה רוצה לשבת איתו לא הייתי חושב, להישאר בשלטון וגם בעבודה שאתה לא רוצה, ביבי ושרה, שם את הכסף יהיה זה אנו מבקשים כמה הכיכר.

 

לטבית:
זה יאיר לפידוס אומר שהוא בעתיד, אבל כדי להפוך את קדימה לא הייתי רוצה לשבת איתו לא רוצה לעבוד, למשל, שרה וביבי להישאר בשלטון, וביקשנו את האזור שבו נמצא הכסף.

 

"לפידוס" זו התשובה הלטבית ל"זיקיציזיס" מארץ נהדרת?

 

לטינית:
כך הוא אומר יאיר אבן בעתיד, אבל לא רוצה לשבת איתם כדי להפוך קדימה לא יעבוד, אז שתיתי כמו שרה נשאר בשלטון, ושאל איפה נמצא הכסף מרובע.

 

מעניין כמה שרה שותה... אולי יש סיבה שלטינית היא שפה (דיי) מתה.

 

ליטאית:

אז יאיר לפידוס אומר שהוא העתיד, אלא משום שקדימה לא רוצה לשבת איתו לא רוצה לעבוד, כמו שרה ביבי יישאר בשלטון, וביקשנו את הכיכר, איפה הכסף.

 

יאיר לפיד(וס) אומר שהוא העתיד? אני לא אתפלא אם הוא באמת אמר את זה מתישהו.

 

מלזית:
אז יאיר לפיד אמר את העתיד, אבל להפוך את זה קדימה לא רוצה לשבת איתו, ובמקום העבודה לא תרצה כמו שרה וביבי יישאר בשלטון, וביקשנו את הריבוע שבו נמצא הכסף.

 

מלטזית (נשבע, אני מתחיל לחשוב שבגוגל ממציאים שפות):
אז יאיר לפיד אומר בעתיד, אבל קדימה לא רוצה לשבת איתו, ואת רוצה לעבוד איתו, כמו שרה וביבי להישאר בשלטון, וביקשנו את הכיכר שם את הכסף.

 

מקדונית:
אז יאיר לפיד הוא אומר את העתיד, אבל עושה את זה קדימה לא רוצה לשבת איתו ולעבוד לא רוצה, כמו שרה ביבי יישאר בשלטון, וביקש את הכיכר שבו נמצא הכסף.

 

נורווגית:
אז יאיר לפיד אמר שהוא בעתיד, אבל עושה את זה קדימה לא רוצה לשבת איתו עבודה לא רוצה, כמו שרה וביבי יישאר בתוקף, וביקשנו את המקום שבו נמצא הכסף.

 

סוואהילית:
כך אומר יאיר לפיד מאוחר יותר, אבל קדימה זה לא רוצה להישאר איתו, והעבודה לא רוצה, כמו שרה וסבתא יישאר כוח, שאלנו לאן הכסף הוא מרובע.

 

סבתא של מי?

 

סינית:
יאיר לפיד, את עתידו, אבל קדימה לא רוצה לשבת איתו ולעבוד לא רוצה, כמו שרה ביבי יישאר בשלטון, שאלנו איפה הכסף של המפלגה.

 

גם יריב לוין שואל איפה הכסף של המפלגה של לפיד.

 

סלובנית:
אז, יאיר לפיד, אומר כי בעתיד, אבל קדימה, מי לא היה רוצה לשבת איתו במקום העבודה לא תרצה, כמו שרה וביבי יישאר בשלטון, וביקשנו את הכיכר שבה נמצא הכסף.

 

סלובקית:
אז יאיר לפיד אמר על העתיד, אבל עושה את זה קדימה לא לשבת איתו בעבודה ולא רוצה כמו שרה וביבי יישאר בשלטון, וביקשנו את הריבוע שבו נמצא הכסף.

 

ספרדית:


אז יאיר לפיד, אומר בעתיד, אבל זה עושה קדימה לא תשב איתו, בעבודה לא רוצים, כמו שרה ביבי יישאר בשלטון, ואנו מבקשים את הריבוע בו נמצא הכסף.

 

סרבית:
אז יאיר לפיד אומר את העתיד, אך נראה כי קדימה לא תרצה לשבת איתו, והעבודה לא רוצה, כמו שרה וביבי יישאר בשלטון, וביקשנו את הכיכר שבו נמצא הכסף.

 

ערבית:
יאיר לפיד, כך בעתיד, אבל עושה את זה קדימה לא רוצה לשבת איתו, העבודה לא תרצה, כמו שרה התינוק יישאר בשלטון, וביקש של תיבת שם נמצא הכסף.

 

אז הערבים חושבים ששרה היא תינוק. אנטישמים כולם.

 

פולנית:

אז יאיר לפיד אומר את העתיד, אבל זה עושה קדימה לא רוצה לשבת איתו ולעבוד לא רוצה, כמו שרה ביבי יישאר בשלטון, וביקש את הכיכר, שם נמצא הכסף.

 

 פורטוגזית:

לכן, אמר יאיר לפיד, כי בעתיד, אבל עושה את קדימה לא הייתי רוצה לשבת איתו, והעבודה לא רוצה, כמו שרה וביבי היה להישאר בשלטון, הכיכר ושאל היכן הכסף.

 

לכן, אמר לפיד, כי בעתיד. מה אמר ומדוע אמר, מה זה משנה? העיקר שהוא בקונצנזוס.

 

 פיליפנית:
יאיר לפיד אז הוא אומר בעתיד, אבל גורם בקדימה לא רוצה לשבת איתו, והעבודה לא רוצה, כמו שרה ביבי יישאר בשלטון, וביקשנו את הריבוע שבו נמצא הכסף.

 

זה לא רק גורם בקדימה שלא רוצה לשבת איתו. זו כל קדימה שלא רוצה.

 

פינית:
אז יאיר לפיד אומר את העתיד, אבל עושה את זה קדימה לא רוצה לשבת איתו, לא רוצה לעבוד, כגון שרה ביבי יישאר בשלטון, וביקשנו את הכיכר, שם נמצא הכסף.

 

פרסית:
המתרגם של גוגל מסרב לתרגם מפרסית בחזרה לעברית. אחמדניג'אד הגיע כנראה עד לשם עם החרם שלו על הציונים.

 

צ'כית:
אז, יאיר לפיד, הוא אמר בעתיד, אבל קדימה, כי לא הייתי רוצה לשבת איתו, העבודה לא תרצה, כמו שרה וביבי היה להישאר בשלטון, ויש לי שאלה במקום איפה הכסף.

 

שאל נא בני ונען.

 

צרפתית:
אז, יאיר לפיד, הוא אמר בעתיד, אבל קדימה, כי לא הייתי רוצה לשבת איתו, העבודה לא תרצה, כמו שרה וביבי היה להישאר בשלטון, ויש לי שאלה במקום איפה הכסף.

 

קאנאדה (נשבע לכם, לא המצאתי את זה):
יאיר לפיד, הוא אומר זאת גם בעתיד, אבל לשבת איתו בקדימה, ולא רוצים לעבוד, שרה וביבי נשאר סוג של אנרגיה, כסף פה, לא היינו ביקש הכיכר.

 

העיקר שלביבי ושרה נשארה אנרגיה...

 

קוריאנית:

יאיר לפיד, אם אפשר לומר את עתידה, אבל הוא ישב עם קדימה, ובמקום העבודה לא תרצה, כמו שרה ביבי יישאר בשלטון, שם הכסף לא היינו רוצים לשאול הוא ריבוע.

 

אפשר לומר את עתידה של קדימה: אופוזיציה.

 

 קטלאנית:
אז יאיר לפיד, אומר בעתיד, אבל קדימה לא רוצה לשבת איתו ולא רוצה את העבודה, כמו שרה ביבי יישאר בשלטון, ולשאול את המקום שבו נמצא הכסף.

 

קדימה לא רוצה את העבודה? לא מרוצים משום דבר אלה.

 

קרואטית:
כך יאיר לפיד אומר על העתיד, אך נראה כי קדימה לא תרצה לשבת איתו, לא רוצה לעבוד, כגון שרה וביבי להישאר בשלטון, וביקשנו את הכיכר שבו נמצא הכסף.

 

קריאולית האיטית:
לכן, אמר יאיר לפיד בעתיד אבל לא רוצה קדימה יושבים איתו, בעבודה לא רוצה, כמו שרה וביבי היה להישאר בשלטון, ואנו מבקשים את הכיכר שבה כסף.

 

אה, זה יאיר שלא רוצה שקדימה יישבו איתו? בסדר, לא צריך.

 

 רומנית:
אז, יאיר לפיד, אומר כי בעתיד, אבל האם שקדימה לא רוצה להישאר אתו, בעבודה לא רוצה, כמו שרה וביבי יישאר בשלטון, ושאל אם מרובע את הכסף הזה.

 

לא הבנתי את השאלה שלכם.

 

 רוסית:
כך אמר יאיר לפיד הוא בעתיד, אבל עושה את זה קדימה לא היה יושב איתם, לא רוצה לעבוד, כמו שרה וביבי יישאר בתוקף, והלכנו לאזור שבו נמצא הכסף.

 

שוודית:
אז יאיר לפיד אומר שהוא בעתיד, אבל עושה את זה קדימה לא רוצה לשבת איתו, בעבודה לא רוצה, כמו שרה וביבי יישאר בתוקף, וביקשנו את הריבוע שבו נמצא הכסף.

 

תאילנדית:
יאיר לפיד, אמר כי עתידו תוביל קדימה לא רוצה לשבת איתו ואת לא רוצה להיות כמו שרה וביבי יישארו על השולחן, שאלנו היכן נמצא הכסף.

 

את העתיד תוביל קדימה? העיקר שלא איבדת את חוש ההומור, יאיר.

 

קצת מסקנות כלליות:

  1. מישהו דאג שהשם של יאיר לפיד יתורגם לכל השפות כ"יאיר לפיד", למרות שהשם הפרטי ושם המשפחה הופיעו בנפרד, ולמרות שמדובר במילים שעומדון בפני עצמן. וואט דה פאק?
  2. יאיר לפיד כנראה בטוח שהוא יודע את העתיד. נו, שוין.
  3. ביותר מדי שפות אותה מילה משמשת למושגים "כיכר" ו"מרובע".
  4. הרבה אנשים לא רוצים לעבוד או לשבת.
  5. בעוד שמספר שפות הפכו את ביבי לסבתא או דודה, אף שפה לא העזה לגעת בשם של שרה.
  6. כמעט בשום שפה אף אחד לא יודע איפה הכסף.

טוב ביי.

נכתב על ידי , 16/3/2012 19:14   בקטגוריות הומור אוניברסלי, הומור בלי טעם, הרבה נזק בפחות מאמץ, טפשת נפוצה, לא באמת פוליטי, ספיישל, רק בישראל, אקטואליה, פסימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של google ב-6/4/2012 11:37




62,533
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוריה בר-מאיר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוריה בר-מאיר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)